V
vierailija
Vieras
'Joo on ihan turha selittää lähes joka toisen viestin jälkeen että
tämä ei ole minun
E-e'
Tämä ei ollut OgElta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
'Joo on ihan turha selittää lähes joka toisen viestin jälkeen että
tämä ei ole minun
E-e'
Joo ei hätääEt. Minun ajatukseni vain eteni, kun mietin ja samalla kirjoitin. En jaksa selittää tässä, kun en saa muotoiltua asiaa oikein.
Tämä tarkotti tota "rakastan" viestiä. Lol nää kaikki menee niin sekasin täällä et ei tässä voi muu ku nauraa, mutta se olisi kyllä paha, jos tästä aiheutuisi irl ongelmiaToi ei mä... vaik
Nämä oli myös muita. En puhuisi noin ihmisistä täällä. SivustaAihe on vapaa ja kysyäkin saa vapaasti
Ja kaikki arvauksesi meni väärin
En ole kenenkään kanssa tekemisissä irl. Se oli hypoteettinen skenaario koskien esimerkiksi ikäistäni ihmistä, jonka kanssa olisi juttua ja jota kukaan tietämäni ei tuntisi. Tuo toistuva kiusanteko on lapsellista ja lyhytnäköistä.Valaisette miten maailma makaa. Kiitos siitä.![]()
Et sit sanonut mitään tökerölle kirjoittajalle #721Nämä oli myös muita. En puhuisi noin ihmisistä täällä. Sivusta
Sen huomaa koska kukaan ei kestä seuraasiEn ole kenenkään kanssa tekemisissä irl. .
Sitä haukkujaa mä tarkoitin siinä ja sitä sen edeltävää.Et sit sanonut mitään tökerölle kirjoittajalle #721
Älä rienaa. Taidat olla vasemmistolainen kermapersesivarsi sairaseläkkeellä kun on paha mieli. Siis oot loiseläjä.
'Turvaton olo jatkuvasti.'
'Sen huomaa koska kukaan ei kestä seuraasi'