V
vierailija
Vieras
Oliks se niin et jos tarpeeksi tulee eri osoitteista ilmiantoja ketjun ekasta viestistä?Miten tämä onnistuu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oliks se niin et jos tarpeeksi tulee eri osoitteista ilmiantoja ketjun ekasta viestistä?Miten tämä onnistuu?
Kunnianloukkauksen ja vihapuheen määritelmän täyttävät viestit on ylhäällä, joo.Hyvä, parittajien viestit ja kokonimijaot päivänvaloon, tää ketju ei kovin helpolla sulkeudu.
Nythän ei vielä mitään syytäkään olis, eivät tietenkään sulje.Ketjua on joku/jotkut yrittäneet poistattaa jo ties kuinka monta kertaa. Ei oo onnistunut. Mikä mättää? Ettekö osaa?
Se vaan, että tuskin kukaan sanoisi mitään, jos Jere käyttäytyisi miehiin päin kuin ystävä tekee. Mutta hänhän itse seksualisoi kaikki mieskohtaamisensakin. Joten mielestäni on täysin relevanttia väittää, ettei kyseessä ole pelkkä ystävyys.50-luvulla normiin kuului, että kaikki miehet ovat heteroja paitsi pari sairasta yksilöä. Sinä taidat tässä sovittaa ihmisille 50-luvun normia. Emojin käyttö tässä yhteydessä vähentää myös tekstisi uskottavuutta.
T. Eri
Vähän vaikea uskoa, että eiOnkohan K ja KK suudellu![]()
Olet siis venakkofani.Otathan ylös vihapuheen tunnusmerkit.
En usko, että liittyi vähemmistöjen oikeuksiin(???) mitenkään, vaan höän ei vain halunnut kommentoida aihetta ja samalla jatkoi oman ambivalenttisuutensa ylläpitoa.Se linnan juhla episodi on käyty useasti läpi. Ihmiset on aika yhteneväisiä sen mielipiteen kanssa, että se on Kärtsän tapa muistuttaa vähemmistöjen oikeuksista ja puolustaa niitä. Meitä päälle 30-vuotiaita on toki moneen lähtöön, mut suurin osa meistä (ainakin tietyn piirin edustajista) on kasvanut siihen, ettei olettavia kysymyksiä saa tehdä ja niistä pitääkin huomauttaa.
Niinpä, ne kaksi ovatkin aika lailla yhtä surkeita tyylejä. En ylläty, ettet välitä muusta.Mieluummin junttia ja aitoa kuin tekotaiteellista ja mitäänsanomatonta.
Nauran siinä vaiheessa tällaisille kirjoituksille kun selviää, että K:lla on aidosti seksuaalista sutinaa (tai jopa suhde) miesten kanssa.
Ei ollut, urpo. Miksi tää pitäisi poistaa? Poistu itse, problem solved.Oliks se niin et jos tarpeeksi tulee eri osoitteista ilmiantoja ketjun ekasta viestistä?
Kuule, kukaan Karim-niminen ei ole.Kyllä se ihan Porista on.Toejoelta. Ei mitään tekemistä pyramidien kanssa.
No niinpä.........Vähän vaikea uskoa, että ei![]()
Anna kun arvaan. Joksufani?Niinpä, ne kaksi ovatkin aika lailla yhtä surkeita tyylejä. En ylläty, ettet välitä muusta.
Alkaa vaikuttaa päivä päivältä selkeemmältä, että on... Kun miettii tota kuvaa Karimin kanssa ja näiden kahden viikon Kyproksen lomaa niin...Onkohan K ja B suudellu..
Suomalainen nimi, tietenkin, mutta myös etunimen on oltava täkäläinen.Millainen on hyväksyttävä sukunimi Porista kotoisin olevalle?![]()
Ei mun mielestä, elekieli Bojanin kanssa vähän poukkoilevaa ja tyypillistä säkättävää Kärtsää.Alkaa vaikuttaa päivä päivältä selkeemmältä, että on... Kun miettii tota kuvaa Karimin kanssa ja näiden kahden viikon Kyproksen lomaa niin...
NeumannMillainen on hyväksyttävä sukunimi Porista kotoisin olevalle?![]()
Se on vain heillä B:n kanssa ulospäin olevaa säätöä, kaksistaan ovat kyllä yhdessä ihan rauhallisesti myös. Ja aivan kuin ei poukkoilevatkin voisi suudella : DEi mun mielestä, elekieli Bojanin kanssa vähän poukkoilevaa ja tyypillistä säkättävää Kärtsää.
Mut KK ...ihan sattuu kun on niin seesteistä yhteenpelaamista.![]()
Näissä kahdessa on jotain sellaista synkroniaa. Ja se, ettei mikään ole esittämistä someen tai showta on kiehtovaa. Mä oon aivan myyty K+kk combosta.Ei mun mielestä, elekieli Bojanin kanssa vähän poukkoilevaa ja tyypillistä säkättävää Kärtsää.
Mut KK ...ihan sattuu kun on niin seesteistä yhteenpelaamista.![]()