V
vierailija
Vieras
Jos siristää vähän silmiä niin näyttää mun mekolta joten minähän se siinäOk, otetaan-sukat vastaan
Jos me sit ollaan esim.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos siristää vähän silmiä niin näyttää mun mekolta joten minähän se siinäOk, otetaan-sukat vastaan
Jos me sit ollaan esim.![]()
nn kyselyt, nn signeeratut vauvassa ja kuolemiseen liittyvät ei multa.
Jos siristää vähän silmiä niin näyttää mun mekolta joten minähän se siinäonneksi mukana on taikasauva jonka avulla voi kadota myös näkymättömäksi.
Ja mulla on taikanuija jolla saan sut mulle vaan näkyväksi ja ihailtavaksi
t.![]()
Nauroin tälle. Sivusta nSinä olet mainio,
humoristinen.
Voin hyvin kuvitella
sinut ekalle,
ala-asteen
luokkakuvaan.
Sulta puuttuu
molemmat
ylä_etari_
maitohampaat.
Olethan 7-vee.
Sulla on joku
poolopaitahässäkkä,
ehkä lappuhaalarit.
Näytät naurettavalta
puuttuvien leegojen
takia.
-E-
En mä koe, että mulla ois mitään erityistä annettavaa, miksi oisin esim. parempi valinta kuin joku toinen. Sydän on ainoa mitä mulla on. Tai aivot. Paljon hyvää, mut paljon vielä kehitettävääkin.Jos ei ole mitään annettavaa, siitä tietää, mistä on kyse. Sanahelinästä.
Eiiih, luovutan tuollaisen ylivoima-taikavoiman edessä, voitit
Ja mulla on taikanuija jolla saan sut mulle vaan näkyväksi ja ihailtavaksi
t.![]()
Hän onnistui kyllä taikanuijansa kanssa tekemään kunnon tyrmäyksen puuntakaaSinä olet mainio,
humoristinen.
Voin hyvin kuvitella
sinut ekalle,
ala-asteen
luokkakuvaan.
Sulta puuttuu
molemmat
ylä_etari_
maitohampaat.
Olethan 7-vee.
Sulla on joku
poolopaitahässäkkä,
ehkä lappuhaalarit.
Näytät naurettavalta
puuttuvien leegojen
takia.
-E-
Sydän on se kohta ihmisessä jossa kaikista parhaimmat asiat asuu. EriEn mä koe, että mulla ois mitään erityistä annettavaa, miksi oisin esim. parempi valinta kuin joku toinen. Sydän on ainoa mitä mulla on. Tai aivot. Paljon hyvää, mut paljon vielä kehitettävääkin.![]()
Toki näinkin.Sydän on se kohta ihmisessä jossa kaikista parhaimmat asiat asuu. Eri