K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B:n paransi Jeren läsnäolo ja sen kolhon kylmiön haamu haihtui menneisyyteen. Pelkkä todellisuudelle vieras lyhyt ajanjakso Bojanin elämässä. Sekin meni nuoruuden hyväuskoisuuden ja B:n kokemattomuuden piikkiin.
Tästä on hyvä jatkaa

The Holy Trinity on kyllä hyvä osoitus siitä, että viisuista voi syntyä jotain oikeasti hyvää ja että musiikki yhdistää. Heistä on sekä tullut läheisiä ja hyviä ystäviä että ovat myös musiikillisesti ja tyyliltään riittävän samanlaisia, jotta yhteistyöt syntyvät mutkitta. Se ei aina onnistu, vaikka olisi kuinka hyvistä ystävistä kyse.
Kunpa se ei olisi niin. Joost ja Tommy ovat russofiilejä.

K:n uraa on tällä hetkellä mielenkiintoisempaa seurata kuin JO:n, mutta B:lla on kyllä parasta instasisältöä tällä hetkellä. Oli sitten tarve näyttää, että kaikki on hyvin tai ei, niin hän ei ole jäänyt lepäilemään kotiin tai mummolaan vaan on matkustanut, bilettänyt, tavannut uusia ystäviä ja vanhoja ystäviä ja harrastanut monenlaista vesiurheilua. Tuo on hyvä keino hoitaa sydänsurujakin. Niissä vellominen ei auta, eteenpäin pitää mennä, joten kannattaa tehdä se sitten mahdollisimman mielekkäällä tavalla.
Tooooosi mielenkiintoista sisältöä... tässä mä uin, tässä mä veneilen, tässä mun pizza, ja tässä toinen pizza, ja sit mä taas uin...

Yhteistyössä