K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun Bojan postailee rantakuvia milloin minkäkinlaisten miekkosten kanssa, pitää Jerenkin laittaa omansa. Toi voisi olla vaikka meren ääreltä Kalajoelta, ei ole mikään pikkujärvi kyseessä. Toki Oulunjärvikin on iso.

En ole perehtynyt asiaan, kunnen niin painava ole kai ikinä ollut, mutta tuolla normaalipainon ylärajoilla kyllä, tosin jos vanha vaaka oli rikki niin saattoi jopa mennäkin kilon pari yli. Samat vaatteet mahtui silloinkin niin tää oli sikäli salakavala juttu, ton jälkeen ennoo ollut punnitsematta.
Ja siis vaikka pudotin sen 13 kg niin nytten on taas kesällä ollut suunta taas hiukan ylöspäin ennemminkin, ei valitettavasti ole pudonnut lisää yhtään. Mutta onneks minulla hiukan auttaa toi sirorakenteisuus varsinkin yläkropassa, näytän varmaan hoikemmalta mitä olen. Mutta omasta mielestä vaan liian averige.

Kun Bojan postailee rantakuvia milloin minkäkinlaisten miekkosten kanssa, pitää Jerenkin laittaa omansa. Toi voisi olla vaikka meren ääreltä Kalajoelta, ei ole mikään pikkujärvi kyseessä. Toki Oulunjärvikin on iso.
Bojan teki kyllä selväksi, ettei hän lomallaan mitään mökkeilyä Suomessa kaipaa, vaan mieluummin veneilee Italiassa hyvien ystäviensä seurassa.

Nyt olisi B:lla ollut aikaa tutustua Suomeen paremmin, mutta ei taida kelit miellyttää. Eikä Lappi, vaeltaminen tai Suomen maaseutu. Kyllä minäkin mieluummin valitsen Italian. Tosin nykyään siellä taitaa olla noita 40 asteen lämpötiloja jatkuvasti. Kyllä sitä yhden viikon jaksaa. Eikö Italiassa ole noita maastopaloja, joita Espanjassa, Ranskassa ja Kreikassa on koko ajan?

Nyt olisi B:lla ollut aikaa tutustua Suomeen paremmin, mutta ei taida kelit miellyttää. Eikä Lappi, vaeltaminen tai Suomen maaseutu. Kyllä minäkin mieluummin valitsen Italian. Tosin nykyään siellä taitaa olla noita 40 asteen lämpötiloja jatkuvasti. Kyllä sitä yhden viikon jaksaa. Eikö Italiassa ole noita maastopaloja, joita Espanjassa, Ranskassa ja Kreikassa on koko ajan?
No ei kyllä mitään järkeä lähteä suomalaisen näihin aikoihin, taitaa olla keväällä ja syksyllä paljon miellyttävämpää Italiassa, riippuen hiukan toki paikasta.

Mua ei kyllä sais Lappiin kesällä vaeltamaan. Sitä itikoiden määrää ei kestä kukaan. Miksi B yksistään olis johonkin vaeltaan lähtenyt? Tai kiertään Suomen maaseutua?

Mua ei kyllä sais Lappiin kesällä vaeltamaan. Sitä itikoiden määrää ei kestä kukaan. Miksi B yksistään olis johonkin vaeltaan lähtenyt? Tai kiertään Suomen maaseutua?
Ei muakaan saisi mutta täällähän moni toivoi ainakin aiemmin, että menisi Lappiin tai mökkilomalle. Mun mielestä B ei ole kovin mökkeilevä ellei kyseessä ole jokin luksusmökki ja kelit sattumoisin hyvät eli +25 eikä sada.

Yhteistyössä