K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja nyt oli vielä todella tiukastk kiinni. Oli ehtinyt 2 päivää pureutua. Koska punkki erittää verta ohentavaa sylkeä, niin veri vaan roiskui, kun punkki katkesi ja kaivoin päätä irti ihosta pinseteillä.
Joo hyissaakeli. Itsekin luulin jo, että mulla on punkki takareidessä reilu viikko sitten. En ole koskaan ollut niin iloinen löytäessäni pienen alkavan paiseen.
Rutistelin sitäkin sitten ohjeiden vastaisesti ja sehän kuivahti samantien kasaan.

Mun mummoni muni mun mammani
Mun mammani muni mun
Mun mammani muni mun
Mun mammani muni mun
Mun mammani muni mun
Mun mammani muni mun
Mun mammani muni mun
Mun mammani muni mun
Mun mammani muni mun
Mun mammani muni mun
Kävin Tiibetissä tässä vähän mietiskelemässä
tahdoin löytää mä tien uuteen elämään
Tuli puserooni suru, fyrkat huijas yksi guru
ja se lähti niillä Hampuriin rälläämään,
Heitin ???? helttaa, jouduin ruotsalaisten telttaan
Nyt me kaikki taas piirissä pyöritään..!

*ulkomuistista, kuuntelin tota biisiä just matkalla töihin eilen 😆
Ihan mahtava biisi.
Apple music pakottaa tätä mulle ☝️

Sukumökki tarkoittaa, ettei se ole K:n oma. Todennäköisesti sen omistaa isovanhemmat tai mahdollisesti jokin perikunta. Toki se voi olla myös K:n vanhempien omistama ja silloinkin sitä kai voisi kutsua sukumökiksi. Itse kutsuisin tässä tapauksessa perheen mökiksi. Koska emme tiedä K:n mökkiseuraa, voi kyseessä olla jonkun kaverin mökkikin. Ainoa, mitä en usko, on se että se olisi K:n oma. Luulen, että hankkisi mökkinsä Miken kumppanin perheen tapaan läheltä eli Etelä-Suomesta, jotta sinne voi päästä nopeasti.
Mulla on mökki Nuuksiossa. En tosin asu enää itse sen lähellä :D

? En tunne palstalingoa.
Tulkitsen että olet sama ihminen.
Saanko kysyä sun ikää ja fanituskohdetta? No, et varmaan vastaa. Haluaisin vaan tietää pitääkö paikkansa mun eka oletus, että muita naisia haukkuva shippari on varmaan joku jo vähän ikääntyneempi rouva joka ihastelee jo:ta ja b:ta.
Tarvitseeko sun edes kysyä, koska tiedät että vastaus on kyllä.

Yhteistyössä