Relaatio 1290

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NonnaNoppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämäkin vielä kesken pahasti.

1.1
Vasemmassa laidassa Pers alas 5+11 ja sen jatko 3+6, vastassa Ku
Skot 10 (ei jatkoja)

1.2
Mar oikealle 13 (ei jatkoja)
Val vasemmalle alaviistoon 11 (ei jatkoja -intuitio sanoo, että tähän väliin tulee joku sana joka liittyy tuohon ylempään kysymääni)
Pääsanasta alas 13+12. Mulla on se kyseenalainen urheilulaji, joka tähän yhdistyy, mut mä en nyt hoksaa et mitä tähän pitäisi laittaa.

(Pari muutakin jumia on, mut mä pohdin niitä vielä. Tässä kun -perinteisesti- kysymyksiä kirjoittaessani mulla aukes pari jumia...)

Tämäkin vielä kesken pahasti.

1.1
Vasemmassa laidassa Pers alas 5+11 ja sen jatko 3+6, vastassa Ku Per on novelli ja 5+11 sen suomalainen kirjoittaja. 3+6 samalta tekijältä
Skot 10 (ei jatkoja) Kansallissoitin (väitän testanneeni tämänkin jo aiemmin...)

1.2
Mar oikealle 13 (ei jatkoja)
Val vasemmalle alaviistoon 11 (ei jatkoja -intuitio sanoo, että tähän väliin tulee joku sana joka liittyy tuohon ylempään kysymääni)
Pääsanasta alas 13+12. Mulla on se kyseenalainen urheilulaji, joka tähän yhdistyy, mut mä en nyt hoksaa et mitä tähän pitäisi laittaa. Tämä selvisi toista kautta. Kyseessä on elokuva. Postia pappi Jakobille saattaa auttaa jäljille.

(Pari muutakin jumia on, mut mä pohdin niitä vielä. Tässä kun -perinteisesti- kysymyksiä kirjoittaessani mulla aukes pari jumia...)
Hoksasinkin heti pari... Laitoin tuohon apuja, jos vaikka joku muukin jumittelee... (Eli vain nuo 1.2 Mar 13 ja Val 11 enää hukassa)

Yhteistyössä