K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai mielikuvitusleikkeihin kuuluu vetää todelliset ihmiset mukaan ja kuvitella heille ominaisuuksia joita heillä ei varmasti ole, jotta heitä voisi vihata myös todellisuudessa. Shippaajilla oli tuossa vaiheessa aika häilyvä raja mielikuvituksen ja toden välillä. Vähän väliä tämä todellinen henkilö revittiin aivan riekaleiksi.
Tuskin kukaan kuvitteli NM viherkasviksi. Ne jutut oli nimenomaan mielikuvitusta mutta joillekin tietysti liikaa ja erillinen ketju sai lähteä.

Mä en usko, että C oli K:lle mikään suhde tai edes yksittäinen pano. Ihan vain siksi, ettei ole koskaan reagoinut mitenkään näihin Seiskan suhdejuttuihin paitsi C:n kohdalla. Uskon siis täysin ja vain tämän perusteella, että kyseessä oli kaveri, mahdollisesti jonkun toisen exä.
Jos heillä olikin sitten jotain, niin pelkkä lomapano ja todennäköisesti vasta kun Seiska asiasta uutisoi.
Vaikka olen pääasiassa JO-fani ja fiilistelen B:n ja K:n ystävyyttä, olen aina toivonut K:lle hyvää kumppania, jonka kanssa voisi perustaa perheen. Tämähän kai hänen haaveensa on ollut. Minulla ei ole mitään tarvetta haukkua hänen valitsemiaan kumppaneita, ehkä sitä yhtä vuosien takaista exää voisin vähän läimäytellä, kun kehtasi pettää K:ta vieläpä K:n kaverin kanssa, mutta näissä viimevuotisissa kumppaneissa ei ole ollut mitään vikaa.

Minkähän takia K sitten niin voimakkaasti reagoi ig-stooreissa Seiska-jutun jälkeen. Jos olisi ollut oikeasti jotain menossa, miksi olisi noin selkeästi hyökännyt ja epäsuorasti kumonnut niitä juttuja. Jos oikeasti joku suhde olisi ollut, K olisi todennäköisesti ollut hiljaa tai heittänyt vain jonkun yhden vitsin. Nyt niitä stooreja oli vaikka miten paljon ja repostasi EnoEskon jututkin.
Lapsellista se ns. reagointi olikin, asia sai vain entistä enemmän huomiota, ja tuskin kumosi suhdepakotusta niiden mielissä, jotka näin olivat ite päättäneet että suhde on.

Minkähän takia K sitten niin voimakkaasti reagoi ig-stooreissa Seiska-jutun jälkeen. Jos olisi ollut oikeasti jotain menossa, miksi olisi noin selkeästi hyökännyt ja epäsuorasti kumonnut niitä juttuja. Jos oikeasti joku suhde olisi ollut, K olisi todennäköisesti ollut hiljaa tai heittänyt vain jonkun yhden vitsin. Nyt niitä stooreja oli vaikka miten paljon ja repostasi EnoEskon jututkin.
Ehkä siksi, et tosta olis voinut tullakin jotain, mut muija osoittautui sit ihan liian innokkaaksi itse vihjaileen suhteesta. K tosiaan ilmeisesti haluis pitää suhteensa piilossa.

En olis uskonu että trollia voi käydä sääliksi mut kyllä jo harmittaa ton yksinäisen rölöttäjän puolesta. Kukaan oikee keskustelija ei oo missään kiistäny että K deittailee naisia. Trolli huutelee yksinään ja sitten kommentoi että "mammat vinkuu". Ymmärrän miks nää eilen itki että ketjussa on niin tylsää nykyään.

Eihän tee, senkin tissit sentään piilommassa ja arkityylissään varsinkin ei, ihan perus collareissa ja hupparissakin Erika koiralenkillä esim.
Mitä vikaa noissa tisseissä on niin että niitä pitäisi piilotella? Samanlaisessa asussa joku A-kuppinen olisi sinusta erinomaisen tyylikkäästi pukeutunut. Mutta kun kyseessä on rintava nainen, niin nunnakaapu olisi ainoa oikea valinta.
En itse pukeutuisi niin kuin E tai Erika mutta heidän rintavarustuksessaan ei ole mitään vikaa ja jos sinusta esim. Dz voi käyttää valittamatta omia asujaan, niin silloin myös nämä rintavammat naiset voivat käyttää omiaan. Se, että jollakulla löytyy varustusta enemmän kuin toisilta ei ole rikos.

Lapsellista se ns. reagointi olikin, asia sai vain entistä enemmän huomiota, ja tuskin kumosi suhdepakotusta niiden mielissä, jotka näin olivat ite päättäneet että suhde on.
Ihan normaali ja inhimillinen reagointitapa se oli ja viittaa nimenomaan siihen, että ne juorut olivat puutaheinää. Haluaisitko sinä itse, että susta kirjoiteltaisiin kaikenlaisia valheellisia väitteitä. Ei voinut suoraan myöskään mitään sanoa, koska olis samalla heittänyt yksityishenkilöt bussin alle.

Hyi perhana. Punkki oli menny niin hankalasti pakarataipeeseen, etten yltäny nätisti ottaa pinseteillä vaan piti runnoa se kynsillä lihasta irti pala kerrallaan. Veri roiskui vaan. No päälle Neoamiseptia. Jos se ei siinä rökityksessä spruitannu viruksiansa, niin ei sitten missään

Mitä vikaa noissa tisseissä on niin että niitä pitäisi piilotella? Samanlaisessa asussa joku A-kuppinen olisi sinusta erinomaisen tyylikkäästi pukeutunut. Mutta kun kyseessä on rintava nainen, niin nunnakaapu olisi ainoa oikea valinta.
En itse pukeutuisi niin kuin E tai Erika mutta heidän rintavarustuksessaan ei ole mitään vikaa ja jos sinusta esim. Dz voi käyttää valittamatta omia asujaan, niin silloin myös nämä rintavammat naiset voivat käyttää omiaan. Se, että jollakulla löytyy varustusta enemmän kuin toisilta ei ole rikos.
Ai yöpaidassa? Ei olis.
Ja se on hyväksyttävä, että kaikille vartaloille ei kaikki asut sovi. Tuollainen rintojen tursuilu on halvan ja sanonko minkä näköistä. Vähän sama kuin se Penttilä. Ehkä siinä on tämänkin henkilön tulevaisuus.

Ei Dzejla pukeudu noin, vaan aina tyylikkäästi, Erika lähinnä esiintymissä ja edustustilaisuuksissa.

Ihan normaali ja inhimillinen reagointitapa se oli ja viittaa nimenomaan siihen, että ne juorut olivat puutaheinää. Haluaisitko sinä itse, että susta kirjoiteltaisiin kaikenlaisia valheellisia väitteitä. Ei voinut suoraan myöskään mitään sanoa, koska olis samalla heittänyt yksityishenkilöt bussin alle.
En ottaisi kantaa mihinkään. MIkäli on noin kuin sanot niin siitä voi päätellä että jos ottaa kantaa niin eivät pidä paikkaansa ja jos ei niin pitävät paikkaansa.

Yhteistyössä