V
vierailija
Vieras
Olihan.Rony ei ollut mukana tossa vaiheessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olihan.Rony ei ollut mukana tossa vaiheessa.
Ei ollut enää, se köysiratahan oli ihan reissun loppuvaiheessa.Olihan.
Ei tietenkään seuraa.Jep, edes B ei seuraa heitä.
EihänPikkuJerpallaVoiNaisiaOlla-mummo bongattu.Juu juu, eihän pikku Jerpalla voi naisia olla![]()
Tuskin. Rllä alkoi/oli tosi pian Thaikkuloman jälkeen suhde, jonkun ihan muun kuin Cn kans. Siitä Cn masis ei voinut johtuu, kun kuitenkin vielä on käynyt Rn kans kuntoilemassakin. Kn kans C ei ole ollut tiettävästi missään tekemisissä Thaikkuloman jälkeen. Areena keikallakin sillä oli tavislippu.Juu, tais olla Ronyn seuralainen noihin aikoihin.
Miksi ei "tietenkään".Ei tietenkään seuraa.
Oli miten oli, ei mitään suhdeviboja tullut K:hon.Ei ollut enää, se köysiratahan oli ihan reissun loppuvaiheessa.
Mut suhdeviboja tuli Ronyyn?Oli miten oli, ei mitään suhdeviboja tullut K:hon.
Tyhjänpäiväisyyksiä, ei alkanut seuraamaan kuntovalmentajaakaan. Miks myös toisi esiin toisten joksujen mahdolliset tyttöystävät?Miksi ei "tietenkään".![]()
Enemmän.Mut suhdeviboja tuli Ronyyn?![]()
Se lainattu viesti on mun. Olen seurannut ihan tarpeeksi näiden eräiden neljän shipparin touhuja ja omaan kokemukseeni pohjaten voin todeta, että heiltä tulee juuri niin järkyttävää tekstiä kuin mitä täällä on. Trolleja on toki joukossa.Yks trolli on kirjotellu misogyniaoksennusta ja väliin pari epäuskottavaa bk-shippausviestiä. Ja varmaan myös ton lainatun viestin.
Shippaajista on, ainaki muilla alustoilla, leijonanosa fiksua porukkaa joille shippaus on hauskanpitoa, jotka ei stalkkaa artisteja irl, ja jotka ei todellakaan kirjottele paskaa naisista.
Tällä palstalla voi olla pari oikeestikin vähän huurusempaa shippaajaa, mutta valtaosa shippiviesteistä tulee shipillä trollaajilta jotka tarvittaessa vastailee itselleen (ja ehkä välillä vahingossa toisilleen).
Mutta ei siis tavannut koko sinä aikana, kun ne muka seurusteli?Janin tyttis asuu Tanskassa ja Krisin tyttis Englannissa, ei kai hän edes tavannut heitä ennen Thaimaan matkaa.
Mä oon homopakottaja, enkä häpeä myöntää sitä.Oonkohan mäkin homopakottaja jos en usko Kn panevan jokaista siitä 2 metrin säteellä nähtyä naista?
No varmaan ei kun asuvat toisella puolella Eurooppaa.Mutta ei siis tavannut koko sinä aikana, kun ne muka seurusteli?
Joo, tää oli ihan helposti selvitettävissä, missä ne majoittui.Dz ainakin postasi sieltä stooreja.
Niinpä, pr suhde.Mutta ei siis tavannut koko sinä aikana, kun ne muka seurusteli?
Janin tyttiksellä ja Dz:llä oli pr-suhde?Siis eikö Dz seurannut Joksujen tyttiksiä aikaisemmin? Mä taidan nyt kallistua siihen, että Dz oli tosiaan pr-suhde.
Eihän B 24/7 ole muissa Joksuissa ja heidän tyttiksissään kiinni. Dz kuitenkin alkoi seurata useita Bn ystäviä jo paljon aiemmin.Mutta ei siis tavannut koko sinä aikana, kun ne muka seurusteli?
Tällainen käsitys mullekin on tullut erityisesti jälkikäteen. Niissä parissa hiha- ja käsikuvassa ei kyllä ollut K . Tietysti influna osasi myös hyödyntää porukoiden kiinnostusta ja ehkä vihjaili tahallaan kaikenlaista, jotta sais näyttökertoja somelleen, jotka taas painaa näissä yhteistyökuvioissa +palkkioissa.Juu, tais olla Ronyn seuralainen noihin aikoihin.
B ei koskaan seurannut myöskään Kn eksää. Ehkä sillä ei vaan ole tapana seurata kenenkään tyttiksiä.Jep, edes B ei seuraa heitä.
Joo, alkoi myös seurata B:n siskoa samoihin aikoihin, kun B tutustui Dz perheeseen. Kyllä hänet on B:n lähipiirille esitelty.Eihän B 24/7 ole muissa Joksuissa ja heidän tyttiksissään kiinni. Dz kuitenkin alkoi seurata useita Bn ystäviä jo paljon aiemmin.
Mä oon homopakottaja, enkä häpeä myöntää sitä.
Nimenomaan tuli Khon suhdeviboja. C itsekin tiputteli vihjauksia suhteesta.Oli miten oli, ei mitään suhdeviboja tullut K:hon.
Kyllähän jo Vauvalla aikoinaan solvattiin K:n exää aivan järkyttävästi. Silloin ei vielä trollit olleet eksyneet palstoille. Tässäkin ketjussa on ollut aivan kauheaa naisvihaa, joka on ulottunut jopa lapsiin saakka. Trolleista ei silloinkaan ollut kyse, ne ovat tulleet tänne varsinaisesti vasta viimeisen vuoden sisällä.Se lainattu viesti on mun. Olen seurannut ihan tarpeeksi näiden eräiden neljän shipparin touhuja ja omaan kokemukseeni pohjaten voin todeta, että heiltä tulee juuri niin järkyttävää tekstiä kuin mitä täällä on. Trolleja on toki joukossa.
NELJÄN?Se lainattu viesti on mun. Olen seurannut ihan tarpeeksi näiden eräiden neljän shipparin touhuja ja omaan kokemukseeni pohjaten voin todeta, että heiltä tulee juuri niin järkyttävää tekstiä kuin mitä täällä on. Trolleja on toki joukossa.