V
vierailija
Vieras
Tämäkin on uskottavampaa. Tosin aivan hyvin voi viettää hiljaiseloa muutaman päivän ihan ilman misujakin.Uus misu sanon minä. E on mennyttä kauraa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämäkin on uskottavampaa. Tosin aivan hyvin voi viettää hiljaiseloa muutaman päivän ihan ilman misujakin.Uus misu sanon minä. E on mennyttä kauraa.
Ainiin, Pöyhönen tais tosiaan ruokkia koko bändin kerran. Onks tieto että se oli juuri lohisoppaa?Lohisoppa on ollut äiti-Pöyhösen tekemää, ja sitä ovat saaneet myös muut bändin jäsenet. Jere osaa laittaa ruokaa. On kertonut saavansa äidiltään reseptejä.
Vähän siihen viittaa.Uus misu sanon minä. E on mennyttä kauraa.
Jos olet noin kirjaimellinen, sanotaan sitten, ettei heillä ole ollut sellaista yhteistä aikaa, että olisivat ehtineet erityisemmin kokkailemaan. Jotain pakastepizzoja on voitu iltapalaksi lämmittää, mutta eiköhän noilla vierailuilla ole syöty ulkona tai Pöyhösillä jne.Kiitos ajastanne. Semmonen huomio kyllä, että verbi "taitaa" ei kuvaa faktoja.
Ei hän missään serkkukokoontumisessa ole.Tämäkin on uskottavampaa. Tosin aivan hyvin voi viettää hiljaiseloa muutaman päivän ihan ilman misujakin.
Juu kyllä se niin on että jos faktantarkistajan viran ottaa niin on kylmissä faktoissa pysyttävä.Jos olet noin kirjaimellinen, sanotaan sitten, ettei heillä ole ollut sellaista yhteistä aikaa, että olisivat ehtineet erityisemmin kokkailemaan. Jotain pakastepizzoja on voitu iltapalaksi lämmittää, mutta eiköhän noilla vierailuilla ole syöty ulkona tai Pöyhösillä jne.
Jospa tämä leidi osaisi pitää mölyt mahassaan.Vähän siihen viittaa.
Ei ollut. B on sanoi toukokuussa että ovat syöneet lohikeittoa vain lentokentällä.Ainiin, Pöyhönen tais tosiaan ruokkia koko bändin kerran. Onks tieto että se oli juuri lohisoppaa?
KenenVoi K parka. Kulkee kukasta kukkaan, mutta löytää rauhan vasta miehen sylistä![]()
B ja Bb söivät raflassa lohisoppaa. En tiedä keitä muita oli mukana ja mitä he söivät. Bb on täällä aiemminkin syönyt lohisoppaa.Mäkin. Oisko joku espanjalaistyylinen sapuska.
Mietin joskus huvikseni onks K ja B kokannu joskus yhessä. Toimiiko keittiössä kemiat vai meneekö hermo ja kummalla, onko samoja lempiruokia. Onkohan niistä kumpikaan erityisen hyvä laittaa ruokaa ja kumpi on parempi.
Onks se Bn suomessa syömä lohikeitto ollu kotiruokaa, ravintola-annos vai saarioisten muovisoppa.
Nämä ovat faktisesti tärkeitä asioita.
Stoorin postasi tänään, koska ravintolan avaijaiset ovat huomenna. Sitä ei kuitenkaan tarkalleen voi tietää, koska tuo influtapahtuma on ollut. Veikkaan, ettei välttämättä vasta päivää ennen avajaisia.No niin. E on Hgissä. Joten K lienee sukumöksällä Nivalassa somelomalla
What ai YHDESSÄ söivät? Milloin?B ja Bb söivät raflassa lohisoppaa. En tiedä keitä muita oli mukana ja mitä he söivät. Bb on täällä aiemminkin syönyt lohisoppaa.
Myös kaverit voivat kokkailla yhdessä. T. aito faktantarkastajaEipä ole tainnut olla sellaista yhteistä aikaa, että olisivat ehtineet kokkailla yhdessä. He ovat kavereita, ei muuta.
t. faktantarkastaja
Ps. En aio lakata _jankkaamasta_ lohisopasta ennen kuin nää asiat on selvitettyWhat ai YHDESSÄ söivät? Milloin?
(Oon myös nähny joskus bbn storyn tms jossa lusikoi ja haippaa lohikeittoa)
Areenan keikan jälkeen (vai ennen?). Kuvassa oli ainakin B ja Bb lohisoppineen.What ai YHDESSÄ söivät? Milloin?
Eivät ole syöneet. Kuuntele X3M haastattelu, B on ehtinyt syödä Suomessa lohikeittoa vain lentokentällä.What ai YHDESSÄ söivät? Milloin?
Tehtiinks se haastis tyyliin areenakeikkapäivänä? B on voinu ehtiä sopalle bbn kanssa keikan jälkeen samalla reissulla.Eivät ole syöneet. Kuuntele X3M haastattelu, B on ehtinyt syödä Suomessa lohikeittoa vain lentokentällä.
Oot kyl ketjun surkein fakta-asiamies. Niin surkea, ettei sua viitsi edes pölöpääksi haukkua, koska se loukkaisi pölöpäitä.Juu kyllä se niin on että jos faktantarkistajan viran ottaa niin on kylmissä faktoissa pysyttävä.
T: virallinen fakta-asiamies
Ps. Onko pitsamerkeistä tietoa? Toivon että Blle on ostettu kinkku-ananas.
Ei, haastis on tehty just ennen Tavastian keikkaa.Tehtiinks se haastis tyyliin areenakeikkapäivänä? B on voinu ehtiä sopalle bbn kanssa keikan jälkeen samalla reissulla.
Sit oli myös Bb lentokentällä samaan aikaan.Eivät ole syöneet. Kuuntele X3M haastattelu, B on ehtinyt syödä Suomessa lohikeittoa vain lentokentällä.
BB oli lähtenyt jo Suomesta aiemmin.Sit oli myös Bb lentokentällä samaan aikaan.
Mä muistan myös Bbno$in päivityksen. Saattoi olla lentokentältä.Sit oli myös Bb lentokentällä samaan aikaan.
Alkaa kuulostaa siltä että kohta päästään porvoon erektion kaltaiseen sekaannukseen.Sit oli myös Bb lentokentällä samaan aikaan.