V
vierailija
Vieras
Oot pimeä, itse taidat kiusaaja pelleillä, kuten aina.Syövillä pelleily ei kuulu tänne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oot pimeä, itse taidat kiusaaja pelleillä, kuten aina.Syövillä pelleily ei kuulu tänne.
Juu ei kuulu myöskään nämä eläimiin sekaan.tu.mi.set tänne.Mikä ihmeen nauta?
Tämä komposti ei ole sinun henkilökohtainen päiväkirja eikä muut kommentoijat sinun henkilökuntaasi.Oot pimeä, itse taidat kiusaaja pelleillä, kuten aina.
Syövillä pelleily ei kuulu tänne.
Ei ollut omani kirjoitus, haloo.Ja kuppakin vielä. Aikamoista.
Mauton kommentti, haluat pelleillä syövilläOot pimeä, itse taidat kiusaaja pelleillä, kuten aina.
Tämä komposti ei ole sinun henkilökohtainen päiväkirja eikä muut kommentoijat sinun henkilökuntaasi.
Kenenkään syöpä ei kuulu tänne. Nyt menee sinun juttusi liian pitkälle. Vaihda ketjua kiitos.Oot pimeä, itse taidat kiusaaja pelleillä, kuten aina.
Kirjoittelen kuten ennenkin, ei kiinnosta sinun henk.kohtainen mielipide siitä.Tämä komposti ei ole sinun henkilökohtainen päiväkirja eikä muut kommentoijat sinun henkilökuntaasi.
Jos tätä ketjua miehet lukee, niin yksikään heistä ei kyl teidän neuvoja tarvitse.Älä komenna mitä muut saa kirjoittaa. Kaikesta saa puhua ja nyt toivottavasti joku tätä lukeva mies muistaa runkata /käyttää tappia/ pyytää peppuhierontaa entistä säännöllisemmin.
Naudat ryhdistäytykää, nyt Sepoille ja Raimoille pesää niin pysyy syövät loitolla!
Varsinkaan sillä pelleily, että joku pelleilisi syövällä, ei kuulu tänne. Tuo oli mauttomin kommentti tähän asti.
Toivon että todella nämä kaikki on sitten sun omia trollauksia. Itse tein sen virheen, että viime vuonna kerroin tänne oman isäni kuolemasta joka sekin väännettiin vitsiksi. Siinä kohtaa tajusin ettei tänne todellakaan kannata yrittää mitään kertoa, koska kaikki on trollauksien kohteena. Sen muistan, että se upposi syvälle ja tuli ihan helvetin paha mieli.Mauton ehkä mutta faktaa. Kiertely ja kaartelu on täyttä ajanhukkaa. Kyseinen faija voi opastaa naapurin Pentin oikeille miehen tavoille, niin säästetään Penan rauhanen.
Jos tätä ketjua miehet lukee, niin yksikään heistä ei kyl teidän neuvoja tarvitse.![]()
Kirjoittelen kuten ennenkin, ei kiinnosta sinun henk.kohtainen mielipide siitä.
Miksi jaat trolliketjuun noin henkilökohtaisia asioita. Mitä haet sillä, sympatiaa trolleilta vai. Otan kovasti osaa suruusi, mutta tämä ei ole oikea paikka.Toivon että todella nämä kaikki on sitten sun omia trollauksia. Itse tein sen virheen, että viime vuonna kerroin tänne oman isäni kuolemasta joka sekin väännettiin vitsiksi. Siinä kohtaa tajusin ettei tänne todellakaan kannata yrittää mitään kertoa, koska kaikki on trollauksien kohteena. Sen muistan, että se upposi syvälle ja tuli ihan helvetin paha mieli.
Sinä ja sinun ällöt liima ja rauhas jutut.Kaikkein vähiten sun keltapisarahymiötä. Kyllä se ainoa oikea pisara lentää rauhasesta!
Toivon että todella nämä kaikki on sitten sun omia trollauksia. Itse tein sen virheen, että viime vuonna kerroin tänne oman isäni kuolemasta joka sekin väännettiin vitsiksi. Siinä kohtaa tajusin ettei tänne todellakaan kannata yrittää mitään kertoa, koska kaikki on trollauksien kohteena. Sen muistan, että se upposi syvälle ja tuli ihan helvetin paha mieli.
Toivottavasti meillä on eri isä. Välillä jännittää, että onko minulla sisaruksia jossakin päin maailmankaikkeutta.Mun isä on humanoidi. En tiedä tarkalleen, että mistä on kotoisin. Hän vieraili äitini luona ja minä synnyin 9 kk sen jälkeen. Isäni kuulemma lupasi, että tulee joku päivä vierailemaan luonani. Ei ole vielä tullut.
Sinä ja sinun ällöt liima ja rauhas jutut.![]()
Oot pimeä, itse taidat kiusaaja pelleillä, kuten aina.
Onko nämä ne sormet Pentin ahterissa.
En välitä saati ees jaksa lukea kuin paikaisesti kaiken maailman peehölpötyksiä, vanhempien tuttavapiirissä sama vaiva on sellaisellakin joka ei syö punaista lihaa esim. ollenkaan ja on todella hoikka.