Tää foorumi on lähes ilman keskustelua. Katsokaa nytkin otsikoita ! Pelkkää potaskaa tarjolla:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Reilu 1,5 tuntia oli yksi yritys Echolta ja sen jälkeen on joku valitettavan uupumaton sanaleikki R-ryhmä kahdella otsikolla, joka ei ole edes keskustelua.

Sitten jotkut hehkuttavat joitain menneiden talvien komposti-artisteja K ja B. Ja sitten muutaman ihmisen loppumaton lälly yöterkkuketju. Lisänä vielä sontaa ja pissiä palvova pervo joka on tullut sotkemaan kaikkia ketjuja.

Eli ei hyvältä näytä 😣
👍 Toivottavasti joku lukija taas tekee raportin sontaketjuista.

Eipä niitä nykyisin enää montaa ole. Ja jos sellaisen löytää niin se ei enemmistöä kiinnosta. On valitettavan paljon riitelyä nykyisin.
Yle radio 1:n aamuhartaudessa prof. Laura Kolbe puhuu rohkeudesta.
Luin eilen aloittaamaani kirjaa, joka on kuin minulle kirjoitettu. Kirjan nainen on samanlainen selviytyjä kuin minä. Olen lukenut naiskirjailijan kirjoja.

Ei kait täällä kukaan enää viihdykään, kun paikalle on pesiytynyt päivystämään hyvin kiukkuinen ikäloppu eläkelläisukko, joka haukkuu lähestulkoon kaikki kirjoittelijat mielipiteineen täältä pois. Aihe saa olla mikä tahansa, niin varmasti on paikalla mesoamassa, viimeinen sana on saatava. Ei tuollaista jaksa. Keskustelun taso olisi varmasti toinen, jos ko eläkelläinen ymmärtäisi itse olevansa aivan väärässä paikassa. Tai täällä aktivoituisivat moderaattorit kunnolla ja siivoaisivat urakalla.

Ei kait täällä kukaan enää viihdykään, kun paikalle on pesiytynyt päivystämään hyvin kiukkuinen ikäloppu eläkelläisukko, joka haukkuu lähestulkoon kaikki kirjoittelijat mielipiteineen täältä pois. Aihe saa olla mikä tahansa, niin varmasti on paikalla mesoamassa, viimeinen sana on saatava. Ei tuollaista jaksa. Keskustelun taso olisi varmasti toinen, jos ko eläkelläinen ymmärtäisi itse olevansa aivan väärässä paikassa. Tai täällä aktivoituisivat moderaattorit kunnolla ja siivoaisivat urakalla.
Sama riiviö väärentää, muokkaa ja häpäisee harmaiden ketjuja ja suoltaa eriteketjujaan. Onneksi voi lukea vanhoja ketjuja, joiden päivämäärillä ei ole mitään merkitystä.

Yhteistyössä