Kameramiehen seikkailut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle kelpaa tämä paikka. Siirrytään S24, jos tämä ketju poistuu jostakin syystä. Onko mun kommentti KK:n kivikovista ja jämeristä reisilihaksista poistettu? Miten ne osuu B:n mehevään persikkaan, kun KK nousee ylös?
Voi olla poistettu. Täältä lähti aika paljon. S24n puolesta puhui just se että täältä joku poistaa vähän kaikenlaista.

Anyway. Mua kiinnostaa itseäni tosi paljon b+kk-kombo! Mut haluaisin että asian ekspertit selittää mulle tästä lisää. Miksi? Mistä lähtien? Mikä niissä on yhdessä kuumaa?

💔 en ehtiny tallentaa näitä tuolla toisessa ketjussa linkkeinä olleita giffejä
-helping hand
-hubby is a model
(näähän on ollu muuallakin (igssä jne) mut en enää löydä.)
jos postaaja voit vielä uploadaa ne uudestaan jossain vaiheessa niin olen ikuisesti kiitollinen! 🥺

Aika ihmelapsi tuo kuvaaja. Videotyöt on hullun hyvin tehtyjä teknisesti ja esteettisesti, musavideoissa kekseliäitä ideoita ja viittauksia jne.
Mut nyt ku näin just uudestaan jenkkireissun ig-storyn jossa K ihastelee kkn folk-kitarafiilistelyä...morjens. Miks samalla ihmisellä pitää olla vielä kaunis ääni. LIIKAA

Toivon ettei teistä KK fiilistelijöitä yksikään linkkaa hänestä tehtyjä haastatteluja plussalle, jos ne satutte löytämään. KK fantasiointi on ihan jees, mut älkää pliis tuoko näiden pahansisuisten juorukellojen räävittäväksi häntä muulla tavoin.

Aika ihmelapsi tuo kuvaaja. Videotyöt on hullun hyvin tehtyjä teknisesti ja esteettisesti, musavideoissa kekseliäitä ideoita ja viittauksia jne.
Mut nyt ku näin just uudestaan jenkkireissun ig-storyn jossa K ihastelee kkn folk-kitarafiilistelyä...morjens. Miks samalla ihmisellä pitää olla vielä kaunis ääni. LIIKAA
Onko tää ig story tallennettuna kansainväliseen K discordiin? Mä en nimittäin muista tällaista. Tässä on nyt kaksi tosi kiehtovaa ja karismaattista ihmistä löytäneet toisensa. Toivottavasti yhteistyö ei pääty koskaan.❤️‍🔥

Onko tää ig story tallennettuna kansainväliseen K discordiin? Mä en nimittäin muista tällaista. Tässä on nyt kaksi tosi kiehtovaa ja karismaattista ihmistä löytäneet toisensa. Toivottavasti yhteistyö ei pääty koskaan.❤️‍🔥
Niinpä. Ja huikeiden edittien lisäks musta kk näyttää koko ajan saavan yllytettyä k:sta esiin niin paljon. Suihkuverho viuhuu ja lantionpyöritys kiihtyy.
ANNA TULLA!

Yhteistyössä