V
vierailija
Vieras
Miten niin yhden?Siis oikeasti, miten te jaksatte jankata päivästä toiseen ton yhden kanssa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten niin yhden?Siis oikeasti, miten te jaksatte jankata päivästä toiseen ton yhden kanssa![]()
Ainakaan ei ollut aitoja tunteitaOliko ne nyt ystäviä ja kollegoita vai pr-suhteessa?Eihän tässä ole järjen hiventäkään enää.
Pistä tulemaan!Hei Bojeristi tossari. Löysin pari mehevää runoa kauniista slovenialaisesta, enkä puhu KK ketjusta.![]()
Minä oon yksi joka trollaa PR-suhteellaSiis, onhan tässä muitakin asiasta kirjoittaneita kuin vain hän, eli etpä erota edes keskustelijoita nytten.
Tottakai on koska pitää välillä esittää vastapuolta, jotta saadaan susta rutistettua parhaat ulos.Siis, onhan tässä muitakin asiasta kirjoittaneita kuin vain hän, eli etpä erota edes keskustelijoita nytten.
Minä puhun aitoja ajatuksiani.Minä oon yksi joka trollaa PR-suhteella![]()
Nyt saatiin vihdoin sit todisteeksi pussailua miehen kans. Jospa ne lesbojuorut laantuu. Ehkä Bojan ei suostunut pussaileen julkisesti?Aika epäonnistunut PR-suhde, kun kerran Serbiassa taas juoruiltiin Dz:n ja Anan suhteesta, kun Dz väitettiin käyneen Novi Sadissa. Eikö silloin olisi julkaistu kiireesti kuvia heistä yhdessä? Sen sijaan juuri Serbiassa, missä juoruja suhteesta Anaan on ollut eniten, ei juuri kukaan tiennyt mitään B:sta. Ainoa juoru oli kesältä 2025, kun B näkyi valmistujaisjuhlissa ja silloinkin vain todettiin, että kuva on saanut osan faneista epäilemään, että heillä olisi suhde. Sen jälkeen ei mitään. Seerbialaiset ovat sinnikkäästi pitäneet Dz:aa lesbona.
Harmi ettei sulla ole muuta juttuseuraa kuin trollit.Minä puhun aitoja ajatuksiani.
Nyt saatiin vihdoin sit todisteeksi pussailua miehen kans. Jospa ne lesbojuorut laantuu. Ehkä Bojan ei suostunut pussaileen julkisesti?
Ootko ikinä miettinyt että mitä jos vika oli Bssä. Ehkei ollutkaan mammojen unelmavävyn kaltainen vaan täysi roisto.Höpsis! Aito suhde, josta B sai särkyneen sydämen ja Dz särön vahapintaansa. Ainoa todellinen hyötyjä oli tuo petturi, joka petti niin Dz:n kuin B:inkin luottamuksen ja lisäsi roimasti omaa tunnettuuttaan ympäri Balkania. Nuoret pyrkyrit tuppaavat menestymään parhaiten, vaikka kuinka käyttävät kyynärpäätaktiikkaa ja tallovat kiltimpiä jalkoihinsa. Nyt sitten mielenkiinnolla odottelen, hyppääkö Dz pyrkyrin kelkkaan pelastaakseen edes vähän mainettaan vai yrittääkö jatkaa neitsytkuningattaren rooliaan olemalla yhtä feikki kuin ennenkin.
Ootko ikinä miettinyt että mitä jos vika oli Bssä. Ehkei ollutkaan mammojen unelmavävyn kaltainen vaan täysi roisto.
Seurasin aiemmin Dz:n äitiä Instagramissa ja tykkäsin kaikesta, mitä B ja JO julkaisivat – jopa muista julkaisuista, joissa B esiintyi, kuten Ursa-podcastista. En tiedä, tykkäileekö hän julkaisuista enää Karnevalin jälkeen.Ootko ikinä miettinyt että mitä jos vika oli Bssä. Ehkei ollutkaan mammojen unelmavävyn kaltainen vaan täysi roisto.
Seuraako äiti ja siskot vielä B:a? B seuraa heitä edelleen.Seurasin aiemmin Dz:n äitiä Instagramissa ja tykkäsin kaikesta, mitä B ja JO julkaisivat – jopa muista julkaisuista, joissa B esiintyi, kuten Ursa-podcastista. En tiedä, tykkäileekö hän julkaisuista enää Karnevalin jälkeen.
Dzejla.fan.stranica-nimisellä TikTok-tilillä – joka kuuluu eräälle Dz:n fanille – on tietääkseni yhä kiinnitettynä video, jolla on lähes kaksi miljoonaa katselukertaa; kyseessä on Dz:n ja J:n esitys, joka on luultavasti huhtikuun puolivälistä. Katso, huomaatko siinä mitään outoa, sillä mielestäni Dz ja J pettivät B:tä jo tuossa vaiheessa.Mitään todistetta roistoudesta ei ole. Sen sijaan on todiste, ettei Dz ole niin puhtoinen kuin mitä on yrittänyt toitottaa itsestään. Dz tässä jäi kiinni ns. housut kintuissa ja sen päälle valitsi salarakkaakseen petturin, jonka piti heti päästä kehumaan valloituksillaan. Klassinen paha poika vs kiltti mies -kuvio.
Olen aina ihmetellyt, miten ihmiset saavat hänestä niin pehmeän kuvan? Minusta hän on erinomainen kuva modernista nykymiehestä, joka osaa itkeä julkisesti ja näyttää pehmeää puoltaan, koska itsetunto on kunnossa. Sitten se perinteinen "miehekäs" puoli näkyy monissa muissa tilanteissa kuten siinä, miten hän bändin pienimpänä on aina nostamassa Jurea ja Krisiä (ja K:ta) eikä itse ensimmäisenä jää nosteltavaksi, harrastaa painia, nyrkkeilyä ja muitakin extreme-lajeja, ottaa aina johtajan roolin haastatteluissa ja tilaisuuksissa ja on ylipäätään määräävä enemmän kuin pompoteltava ja sitten tietysti nämä kuuluisat tiukat tilanteet, joissa osaa tarvittaessa olla erittäin uhkaava jopa fyysisesti. Se kiltti koiranpentu on vain pintaa, joka peittää sen jopa aika machomaisen luonteen.Minun kuvitelmissani B on aina bottom ja pitää ihailusta tai sitten jämäkästä kurista.
Mistä näitä siis löytyy?
Se on varmaan se video, jota syötetään instassa koko ajan. Eli Jakov on esiintymässä, Dz tulee "yleisöstä" mukaan laulamaan ja Jakov suutelee tämän päätä. Tämäkö? Vai se, missä laulavat yhdessä sen kolmannen kanssa? Se ei minusta ole kovin raskauttava.Dzejla.fan.stranica-nimisellä TikTok-tilillä – joka kuuluu eräälle Dz:n fanille – on tietääkseni yhä kiinnitettynä video, jolla on lähes kaksi miljoonaa katselukertaa; kyseessä on Dz:n ja J:n esitys, joka on luultavasti huhtikuun puolivälistä. Katso, huomaatko siinä mitään outoa, sillä mielestäni Dz ja J pettivät B:tä jo tuossa vaiheessa.
B ei ole seksistinen – mitä hölynpölyä oikein puhut.Olen aina ihmetellyt, miten ihmiset saavat hänestä niin pehmeän kuvan? Minusta hän on erinomainen kuva modernista nykymiehestä, joka osaa itkeä julkisesti ja näyttää pehmeää puoltaan, koska itsetunto on kunnossa. Sitten se perinteinen "miehekäs" puoli näkyy monissa muissa tilanteissa kuten siinä, miten hän bändin pienimpänä on aina nostamassa Jurea ja Krisiä (ja K:ta) eikä itse ensimmäisenä jää nosteltavaksi, harrastaa painia, nyrkkeilyä ja muitakin extreme-lajeja, ottaa aina johtajan roolin haastatteluissa ja tilaisuuksissa ja on ylipäätään määräävä enemmän kuin pompoteltava ja sitten tietysti nämä kuuluisat tiukat tilanteet, joissa osaa tarvittaessa olla erittäin uhkaava jopa fyysisesti. Se kiltti koiranpentu on vain pintaa, joka peittää sen jopa aika machomaisen luonteen.
Vai että macho, oonpa kyllä ennemmin samaa mieltä ton edellisen kirjoittajan kanssa.Olen aina ihmetellyt, miten ihmiset saavat hänestä niin pehmeän kuvan? Minusta hän on erinomainen kuva modernista nykymiehestä, joka osaa itkeä julkisesti ja näyttää pehmeää puoltaan, koska itsetunto on kunnossa. Sitten se perinteinen "miehekäs" puoli näkyy monissa muissa tilanteissa kuten siinä, miten hän bändin pienimpänä on aina nostamassa Jurea ja Krisiä (ja K:ta) eikä itse ensimmäisenä jää nosteltavaksi, harrastaa painia, nyrkkeilyä ja muitakin extreme-lajeja, ottaa aina johtajan roolin haastatteluissa ja tilaisuuksissa ja on ylipäätään määräävä enemmän kuin pompoteltava ja sitten tietysti nämä kuuluisat tiukat tilanteet, joissa osaa tarvittaessa olla erittäin uhkaava jopa fyysisesti. Se kiltti koiranpentu on vain pintaa, joka peittää sen jopa aika machomaisen luonteen.
Hyvä kuvaus ja olen samaa mieltä! En ajattele että oma kuvitelmani on tuon kanssa ristiriidassa. Bottomviba (tai subviba) ei minulle ainakaan tarkoita että näkisin ihmisen muussa elämässä jotenkin avuttomina tai kyvyttömänä.Olen aina ihmetellyt, miten ihmiset saavat hänestä niin pehmeän kuvan? Minusta hän on erinomainen kuva modernista nykymiehestä, joka osaa itkeä julkisesti ja näyttää pehmeää puoltaan, koska itsetunto on kunnossa. Sitten se perinteinen "miehekäs" puoli näkyy monissa muissa tilanteissa kuten siinä, miten hän bändin pienimpänä on aina nostamassa Jurea ja Krisiä (ja K:ta) eikä itse ensimmäisenä jää nosteltavaksi, harrastaa painia, nyrkkeilyä ja muitakin extreme-lajeja, ottaa aina johtajan roolin haastatteluissa ja tilaisuuksissa ja on ylipäätään määräävä enemmän kuin pompoteltava ja sitten tietysti nämä kuuluisat tiukat tilanteet, joissa osaa tarvittaessa olla erittäin uhkaava jopa fyysisesti. Se kiltti koiranpentu on vain pintaa, joka peittää sen jopa aika machomaisen luonteen.