Orpon oli kutsuttava eduskunta koolle koska oppositiosta siihen ei ollut uhosta huolimatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"– Eduskunnan oppositioryhmät ovat tänään pyytäneet puhemiestä kutsumaan eduskunnan viipymättä koolle käsittelemään Garden Helsinki -hankkeeseen liittyvää asiaa, Halla-ahon allekirjoittamassa tiedotteessa sanotaan."

Sannan aamupalakohu ja tanssiminen olivat pientä Orpon lössin suhmurointiin verrattuna. Runtataan ja junaillaan. Palstan törkyturpa väittää, että olen aiheittanut VR:n junassa katastrofin verbaalisella ilotulituksellani. Väite ei pidä paikkaansa. Minulla ei ole aikomusta eikä tarvetta nousta Lentävän kalakukon kyytiin.

Ihmeellistä, kuinka Antti Hulkon näköisiä, huonosti käyttäytyviä mummeleita riittää tämän palstan ulkopuolellekin! Montakohan sisarusta lepalla mahtaakaan olla?
Kuka on Antti Hulkko? Luin Vauva av:n ketjuja. Siellä sinä Pieru-Petri vedät samaa showta kuin tällä palstalla. Jatkuvaa naisten tylytystä eikä varsinaisiin puheenaiheisiin sinulla ole mitään annettavaa. Miksi roikut perhepalstoilla? Ei sinulla ole perhettä eikä tule olemaan. Mene Ylälaudalle kaltaistesi rääväsuisten juoppojen pariin.

Sannan aamupalakohu ja tanssiminen olivat pientä Orpon lössin suhmurointiin verrattuna. Runtataan ja junaillaan. Palstan törkyturpa väittää, että olen aiheittanut VR:n junassa katastrofin verbaalisella ilotulituksellani. Väite ei pidä paikkaansa. Minulla ei ole aikomusta eikä tarvetta nousta Lentävän kalakukon kyytiin.
Sannan biletys Ruississa maksoi suomalaisille vetonmaksajille tuhansia miljoonia euroja...

Yhteistyössä