K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oikein itsekään ymmärrä tätä tarvetta vuotaa tietoja tänne. Itse olen ryhmässä, mistä valutettiin tämä B ja KK tieto tänne, ja tällainen toiminta ei ole missään nimessä hyväksyttävää. Nämä videot on tongittu fandomiin kuulumattomien ihmisten instoista, jotka ovat kuvanneet yleisesti Porvoon tunnelmaa ja videoille on sattumalta päätynyt meille tuttuja ihmisiä. Harmittaa tällainen senkin takia, että se heittää epäilyksen varjon kaikkien päälle ja aiheuttaa riitaa näissä ryhmissä.
Haluaisko joku linkata näitä random-tilejä?

Se tekee ihan hyvää niihin sisäsiittoloihin. Julkinen palvelu on aina ok. Ihan hyvä vuototieto olikin palvelee kaikkia asiasta kiinnostuneita. Kiitos 🙏
Mitä tämä hyödyttää sinusta? Eilenkin asiasta saatiin usean sivun mittainen jankkaus aikaiseksi ja siitä seurasi pelkkää pahaa mieltä. Trollitkin lähtivät mukaan jankkauksen. Ryhmät myös hajoavat tämän takia ja ihmiset eivät uskalla kohta laittaa mitään kivaa tietoa niihin.

En oikein itsekään ymmärrä tätä tarvetta vuotaa tietoja tänne. Itse olen ryhmässä, mistä valutettiin tämä B ja KK tieto tänne, ja tällainen toiminta ei ole missään nimessä hyväksyttävää. Nämä videot on tongittu fandomiin kuulumattomien ihmisten instoista, jotka ovat kuvanneet yleisesti Porvoon tunnelmaa ja videoille on sattumalta päätynyt meille tuttuja ihmisiä. Harmittaa tällainen senkin takia, että se heittää epäilyksen varjon kaikkien päälle ja aiheuttaa riitaa näissä ryhmissä.
Niitä ei sitten kukaan muu ole voinut bongata kuin teidän ryhmiinne kuuluvat?

Mitä tämä hyödyttää sinusta? Eilenkin asiasta saatiin usean sivun mittainen jankkaus aikaiseksi ja siitä seurasi pelkkää pahaa mieltä. Trollitkin lähtivät mukaan jankkauksen. Ryhmät myös hajoavat tämän takia ja ihmiset eivät uskalla kohta laittaa mitään kivaa tietoa niihin.
Muuten hyvä, mutta sä kumoat juttua tekemällä just sitä, mikä sua muka ärsyttää. Keksi jotain uutta.

Ei siitä koko jutusta kyllä mitään tajunnut, ehkä jollain miehellä siis muka ”seisoo” jossain kuvassa (sitten vain arvailemaan tätä)

Kiitos. Kaikissa oikeiden ihmisten shippauksissa ja todellistenkin suhteiden rääpimisessä ärsyttää ja ällöttää eniten nämä yksityiskohtaiset kyyläämiset ja graa fiset kertomukset ja fanar tit. Annettaisiin ihmisten vain olla ja parittajat voisi hankkia oman seksuaalielämänsä piristäjät fiktion tai po rnon puolelta.
Mä teen AI:lla p or noa Balkanin kollista.😋

Ihmisten medialukutaito ja mediakriittisyys on heikoissa kantimissa, jos jaksaa noihin trolleihin uskoa. Kuvat on napattu muka yksityisiltä tileiltä ja perustettu salainen seura, josta kukaan ei tiedä mitään, mutta silti keskustelu käydään täällä avoimesti. Näinhän se tietysti menee. Ja tietenkään tästä salaseurasta ei voi antaa mitään vinkkiä, kuvista ei kerrotaa sisältöä eikä pystytä edes mainitsemaan, mistä tapahtumista ne kuvat ovat. Todella uskottavaa! Yhtä faktapohjaista nämä selittelyt kuin itse shippikin. Mielikuvitusta kaikki.

Yhteistyössä