V
vierailija
Vieras
Ok, luin, aiemmassa stoorissa vaan antoi hiukan eri kuvaa et ei asioistaan kerro,Kyllä nimenomaan kertoo 3 päivää sitten postauksessa, pinkki paita kuvassa. Sopii mennä katsomaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok, luin, aiemmassa stoorissa vaan antoi hiukan eri kuvaa et ei asioistaan kerro,Kyllä nimenomaan kertoo 3 päivää sitten postauksessa, pinkki paita kuvassa. Sopii mennä katsomaan.
Miten voi pilata ”olettaman” suhteen? Ja jossain kompostissa?Pakottajien syvin alitajuinen motiivi onkin pilata se oletettamansa suhde alkumetreille.
Kuinka niin? Mene lukemaan mitä hän itse kertoo. En edes seuraa ko ihmistä, mut jostain syystä tuo postaus tuli fypille ja huvikseni tsekkasin sen. Tarkistin vielä äsken varmuuden vuoksi.Sinä olet sairas.
Levittämällä juoruja, ja samat vie näitä jodeliinkin.Miten voi pilata ”olettaman” suhteen? Ja jossain kompostissa?
Jännä et kertoi, kun aiemmin linja et mitään ei aio tuoda esiin.Kuinka niin? Mene lukemaan mitä hän itse kertoo. En edes seuraa ko ihmistä, mut jostain syystä tuo postaus tuli fypille ja huvikseni tsekkasin sen. Tarkistin vielä äsken varmuuden vuoksi.
Ja sit te syötätte jatkuvasti K +KK / K+Bambi -shippiä tänne ja sekö on ok?Tässä taas esimerkki ällöttävästä shippipaskasta. Te ette vaan osaa lopettaa ja sitten kitisette, kun kukaan ei siedä Bojan-juttuja.
Eiku taisikin olla kyse jostain muusta jutusta tässä. Sori.Kuinka niin? Mene lukemaan mitä hän itse kertoo. En edes seuraa ko ihmistä, mut jostain syystä tuo postaus tuli fypille ja huvikseni tsekkasin sen. Tarkistin vielä äsken varmuuden vuoksi.
Miksi tee kyyläätte näitä.R ei ole julkkis.
Siitähän just hän puhuu, ja Porvoo tarinointi ei kaikilta osiltaan ollut.Ei ole. Älä sekoita asioita tai trollaa. Se postaus ja sinkku-teksti on totta.
Niinpä! Mä jopa mietin, että oliko Bojanilla jo reppu pakattuna ja mukana Helsingin yössä. Sen piti olla heidän viimeinen yönsä vähään aikaan. Mutta sitten juttuhanat molemmilla vähän aukesivat ja se Dz-asiakin tuli käsiteltyä, että mikä virhe se olikaan. Ja Bojan tajusi, ettei hänen tarvitse lähteä minnekään.Mä luulen, et jos tää oli suunniteltu reissu, niin kai sillä olis ollut vähän paremmin vaatteita mukanaan? En usko, että alunperin kuvitteli viipyvänsä näin kauan. Kärppä on joutunut peseen sen kalsareita jo muutamankin kerran.
Ei ole. Älä sekoita asioita tai trollaa. Se postaus ja sinkku-teksti on totta.
Sopivat hyvin toisilleenNiin ällöttävää. K ja E on minustakin oikein sopiva pari ja E on kaunis.
Nimenomaan sekä viemällä yksityisyyden ja intiimiyden siltä suhteelta tietyllä tapaa. Kyllä he varmasti tietää näistä rääpimisistä ja aivan varmasti se jollain tasolla häiritsee.Levittämällä juoruja, ja samat vie näitä jodeliinkin.
Puhun kuvasta, missä on R:n gf, joka oli myös Porvoossa E:n sijaan
TrollolloooNiinpä! Mä jopa mietin, että oliko Bojanilla jo reppu pakattuna ja mukana Helsingin yössä. Sen piti olla heidän viimeinen yönsä vähään aikaan. Mutta sitten juttuhanat molemmilla vähän aukesivat ja se Dz-asiakin tuli käsiteltyä, että mikä virhe se olikaan. Ja Bojan tajusi, ettei hänen tarvitse lähteä minnekään.
Aamulla satamassa vielä veneessä (Barve oceana) nähty pride-lippu sinetöi päätöksen
![]()
Seiska uutisoinut jo!Nimenomaan sekä viemällä yksityisyyden ja intiimiyden siltä suhteelta tietyllä tapaa. Kyllä he varmasti tietää näistä rääpimisistä ja aivan varmasti se jollain tasolla häiritsee.
Bojanilla ja Kärpsyllä ollu oma rauha tehdä poikien juttuja![]()
OK, kiitos tiedosta. Yritän itse pysyä neutraalina ja fiksuna vaikka hänen jutut kuvottaa. Löysin ketjun Emilian takia.
Kahden julkkiksen suhteesta puhutaan aina, ei se intiimiyteen ja intensiivisyyteen vaikutaNimenomaan sekä viemällä yksityisyyden ja intiimiyden siltä suhteelta tietyllä tapaa. Kyllä he varmasti tietää näistä rääpimisistä ja aivan varmasti se jollain tasolla häiritsee.
Seiska uutisoinut jo!
Sekö sit jotenkin antaa luvan sille rääpimiselle. Tuokin juttu on sinne Seiskaan viety, ei he itse ole asiaa kertoneet. Ei kaikki halua ystävilleenkään kertoa kaikista tapailuistaan kovin tarkasti.Seiska uutisoinut jo!
Eli ei ollut Porvoossaseuraa oikeita ihmisiä.
Kyllä muuten vaikuttaa. Oon nähnyt tällaisia kommentteja julkkiksilta.Kahden julkkiksen suhteesta puhutaan aina, ei se intiimiyteen ja intensiivisyyteen vaikuta![]()