V
vierailija
Vieras
Kun prinsessa Diana menehtyi, hän oli mielestäni tosi vanha (kaunis) nainen. Ikää oli 36... Nyt kun näin samoja kuvia, hän näyttikin hehkeältä ja nuorelta. Näin se näkökulma muuttuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Piti ihan tarkistaa netistä kun omassa mielessä toi dianan tapaus yhdistyy siihen kun 2 poliisia ammuttiin Suomessa, muistan et katottiin kaverin luona jotain tilaisuutta telkkarista, en muista kumpaa mutta samoihin aikoihin tosiaan tapahtu, alle 10v olin kuitenkin vielä mut hyvin muistaa.Kun prinsessa Diana menehtyi, hän oli mielestäni tosi vanha (kaunis) nainen. Ikää oli 36... Nyt kun näin samoja kuvia, hän näyttikin hehkeältä ja nuorelta. Näin se näkökulma muuttuu.
Mä taas pidin häntä ei niin kauniina naisena silloin aikoinaan. Nyt kun katsoin silloisia kuvia, niin oli kyllä kaunis nainen kyseessä.Kun prinsessa Diana menehtyi, hän oli mielestäni tosi vanha (kaunis) nainen. Ikää oli 36... Nyt kun näin samoja kuvia, hän näyttikin hehkeältä ja nuorelta. Näin se näkökulma muuttuu.
Kukas v*ttu mun kirjoituksia lajittelee uudelleen. Ton laitoin tiistaina. Mies mä lopetan kirjoittelusta kokonaan. Nyt meni hermo.Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Unihaleja ja pusuja sinulle.
Kaipaan sinua kovin paljon.
Joku trollailee minuna täällä ja muuallakin.
-M.K.K
Laittelee*Kukas v*ttu mun kirjoituksia lajittelee uudelleen. Ton laitoin tiistaina. Mies mä lopetan kirjoittelusta kokonaan. Nyt meni hermo.
-M.K.K
Mulle parralla on aina kuumempia kuin ilman. Varsinkin nuorempana ilman partaa on niin poikanen, mutta parta muuttaa heti kaiken.Sit taas en ole ikinä tykännyt Williamin ulkonäöstä, mut Harry on musta aina ollut kivannäköinen, vieläkin niin. Mut nykyisin alkaa Williamkin näyttää kivalle, en tiedä johtuuko parrasta, ehkä.![]()
Mustakin miehet ovat kuumempia parran kanssa. Mut en tykkää pitkästä parrasta, sellanen pitkä sänki on kaikkein paras. Kun on selkeä parta, mut silti siistin näköinen ja trimmattu. Voi huokaus mun kaivattua partoineen.Mulle parralla on aina kuumempia kuin ilman. Varsinkin nuorempana ilman partaa on niin poikanen, mutta parta muuttaa heti kaiken.
Muuta vaikka heti.Mä muutan kaivatun peiton alle, toivottavasti ei haittaa
Muuta vaikka heti.