V
vierailija
Vieras
Jotka katsoo jalkapalloa Jukan kanssa kolmistaan.SINKKUmiehiä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotka katsoo jalkapalloa Jukan kanssa kolmistaan.SINKKUmiehiä
Heh, miten voi taas ottaa niin koville että ovat pussailleet ja halailleet kaikkien näiden läsnäollessaOikeasti? Kun K lainaili Janille vai Jan K:lle lasejaan, ei kukaan huudellut, että nyt ollaan vakavassa suhteessa. Laseja voidaan pelleilymielessä lainata vaikka keneltä eikä se tee suhteesta vakavaa.
Mutta toki se, että näkyy bäkkärillä, kertoo, että tapailu jatkuu ja kavereillekin voidaan esitellä puolin ja toisin. Selkeästi vielä vähän epävarmuutta, kun ei koko kaveripiiri rynni seuraamaan vaan ainoastaan ne, jotka videonkin perusteella tapasi bäkkärillä. Ei siis ole ollut siellä koko aikaa. Mikke ei seuraa edelleenkään eikä Jesse, vaikka molemmat on ainakin nähnyt bussissa/bäkkärillä. Allua ja Jaakkoa ei välttämättä ole edes nähnyt, kun eivät olleet siinä videollakaan paikalla.
Eilinen stoori, peli loppui jo kun olivat kaupungilla.Jotka katsoo jalkapalloa Jukan kanssa kolmistaan.
T. JodeltrolliHeh, miten voi taas ottaa niin koville että ovat pussailleet ja halailleet kaikkien näiden läsnäollessa![]()
Sohvallahan se nukkuu.No, Jukka varmaan nukkuu siinä vierassängyssä Käärijä-huoneessa, kun se on vähän niin kuin sen oma huone aina kun on etelässä. Bojanin täytyy sitten varmaan jakaa se sänky Jerpan kanssa.
'Taas tää kovilleottajatrolli hymiöidensä kanssa. Viimeksi kirjoittelit samoja juttuja Bojaniin liittyen.Heh, miten voi taas ottaa niin koville että ovat pussailleet ja halailleet kaikkien näiden läsnäollessa![]()
Jukka asuu Vantaalla tahvo. On asunut jo pitkään.No, Jukka varmaan nukkuu siinä vierassängyssä Käärijä-huoneessa, kun se on vähän niin kuin sen oma huone aina kun on etelässä. Bojanin täytyy sitten varmaan jakaa se sänky Jerpan kanssa.
Älä aliarvioi tämän palstan mummojen tyhmyyttä ja katkeruutta.Heh, miten voi taas ottaa niin koville että ovat pussailleet ja halailleet kaikkien näiden läsnäollessa![]()
Siltä näyttää, K ja B samoissa paikoissakin kuin eilisessä kuvassa (olettaen että K on kuvannut videon).Eilinen stoori, peli loppui jo kun olivat kaupungilla.
Mitä oikein horiset. Nytkin on joku peli menossa parhaillaan. Eilisessä stoorissa oli pimeämpää. Jukka sitä paitsi jakoi just vähän aikaa sitten. Miksi postailisi eilisiä nyt kumpikaan. Sitä paitsi tossahan lukee, että kiitos Jukka kun herätit mut bileistä.Eilinen stoori, peli loppui jo kun olivat kaupungilla.
K:lla kaunis nainen ja mammoja ahdistaaÄlä aliarvioi tämän palstan mummojen tyhmyyttä ja katkeruutta.
En tajua miksi aina pitää lähteä baariin. Kiva koti-ilta vaikka kokkailun ja leffan parissa olisi terveellisempää. Ja miksi tuota piti kuuluttaa somessa? Eikö baareja ois löytynyt ihan muutenkin. Selvästi haluttiin väkeä liikkeelle.
Miten te tiedätte Kn lähipiirin asumiskunnat. En mä vaan tiedä.Jukka asuu Vantaalla tahvo. On asunut jo pitkään.
Pysy perässä tonttu.Miten te tiedätte Kn lähipiirin asumiskunnat. En mä vaan tiedä.
Koska Jukka taisi sen joskus kauan sitten mainita jossain itse ja Kärtsä on varmaan jo pari vuotta sitten kertonut, että Jukka muutti Vantaalle. Muistaakseni oli ihan jossain haastattelussa ja keikoillakin puhui siitä.Miten te tiedätte Kn lähipiirin asumiskunnat. En mä vaan tiedä.
Koska me fanitetaan Käärijää ja ollaan kiinnostuneita kaikesta,mikä vähänkään liittyy häneen tai lähipiiriin.Miten te tiedätte Kn lähipiirin asumiskunnat. En mä vaan tiedä.
No tietenkin kun täällä on eräät peräkammarimammat paikalla.K:lla kaunis nainen ja mammoja ahdistaa![]()
Kai nää kyttää K:n kotitalon liepeillä milloinka mahtaa tissityrkky kulkea.Koska Jukka taisi sen joskus kauan sitten mainita jossain itse ja Kärtsä on varmaan jo pari vuotta sitten kertonut, että Jukka muutti Vantaalle. Muistaakseni oli ihan jossain haastattelussa ja keikoillakin puhui siitä.
Eli sinä.No tietenkin kun täällä on eräät peräkammarimammat paikalla.
Erika? Tuskin kulkee.Kai nää kyttää K:n kotitalon liepeillä milloinka mahtaa tissityrkky kulkea.
Ei ehkä liity tähän, mutta perustuuko Erikan esiintyminen pelkkään tissiin ja peppuun?Erika? Tuskin kulkee.
Jukka asuu Vantaalla tahvo. On asunut jo pitkään.
Jaahas, muistan vaan sen verran, että Jukka on usein yöpynyt Kn luona. Olen pahasti jäljessä.Koska Jukka taisi sen joskus kauan sitten mainita jossain itse ja Kärtsä on varmaan jo pari vuotta sitten kertonut, että Jukka muutti Vantaalle. Muistaakseni oli ihan jossain haastattelussa ja keikoillakin puhui siitä.