V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en ”muinoin” uskaltanut sanoa edes koko nimeäni ihmiselle, jonka kanssa chattailtiin vuosia, jonkin aikaa jopa päivittäin. Et ei se ole pelkästään nykyaikaa.Sellainen saattaa olla, jos tekee profiilin, vauvalla? Snapchat, instagram ja vastaavat on helppo vaihtoehto, jossa voi olla myös anonyymi ja tarpeeksi turvallinen, mutta jostain syystä kovin vieroksuttu. Ainakin ystävähakusivustoilla sekä muissa sovelluksissa "muinoin" se oli ihan suosittu tapa ottaa toiseen yhteyttä. Nykyään kaikki oletetaan vaaralliseksi.
Koko nimeä erittäin harvoin itsekään sanoin jollekin nettitutuille. Muuten olin mahdollisesti liiankin avoin.Mä en ”muinoin” uskaltanut sanoa edes koko nimeäni ihmiselle, jonka kanssa chattailtiin vuosia, jonkin aikaa jopa päivittäin. Et ei se ole pelkästään nykyaikaa.
Mä en tiedä edes mitä pelkäsin. Joku oli vaan pelotellut mua, et netissä kukaan ei ole se, joksi häntä luullaan. Ja niin turhaan panikoin.Koko nimeä erittäin harvoin itsekään sanoin jollekin nettitutuille. Muuten olin mahdollisesti liiankin avoin.
Ei se ole turhaa. Minua on myös huijattu ja kiusattu.Mä en tiedä edes mitä pelkäsin. Joku oli vaan pelotellut mua, et netissä kukaan ei ole se, joksi häntä luullaan. Ja niin turhaan panikoin.![]()
Mutta jossain vaiheessa sitä pitää vaan kyetä luottamaan ihmisiin.Ei se ole turhaa. Minua on myös huijattu ja kiusattu.