Helsingin kaupunki: Tekope*niksen askartelua 13-vuotiaille tytöille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Edelleen oli väärä ilmaisu, näiden aakkospoikkeavuuksien kanssa menee sekaisin. Eli sanoisin että he saavat jonkinlaisen tuntuman etukäteen jos sitten jonain päivänä heille kasataan sellainen elävä uloke.
Ai onko siinä oikeasti kyse siitä tuntumasta? Kun itse tosiaan olen kuvitellut että se syy olisi se että ulkopuolisille näyttää siltä että siellä jotain pullottaisi. Että olisi sama asia kuin rintaliivitoppausten ja tekorintojen kanssa.

Väitätkö tosiaan, että kun kuulet snan "tekopenis" et ajattele seksiä? No mutta sittenhän tässä ei pitäisi olla sinulle mitään ongelmaa.
En todellakaan ajattele kun en tarvitse sellaista feikkivälinettä. En edes ns. leikkeihin kun naiseni on erittäin tyytyväinen mitä minulla luonnostaan on. Eli ei tosiaankaan ole mikään ongelma.

Ai onko siinä oikeasti kyse siitä tuntumasta? Kun itse tosiaan olen kuvitellut että se syy olisi se että ulkopuolisille näyttää siltä että siellä jotain pullottaisi. Että olisi sama asia kuin rintaliivitoppausten ja tekorintojen kanssa.
No jos siellä pullottaa joku proteesi niin onhan siinä tietenkin myös kalsareiden sisällä tuntumaa että edessä pullottaa. Aika luonnollista, eikö vaan?

Luulen että jos kysyt asianosaisilta niin saatat saada vastaukseksi sekä kyllä että ei.

No jos siellä pullottaa joku proteesi niin onhan siinä tietenkin myös kalsareiden sisällä tuntumaa että edessä pullottaa. Aika luonnollista, eikö vaan?

Luulen että jos kysyt asianosaisilta niin saatat saada vastaukseksi sekä kyllä että ei.
Ihmiset haluavat korostaa ja tehostaa ulkonäköään monilla konsteilla. Eniten minua puistattavat tatuoinnit. Hymähdin Seiskan kuvalle, jossa paljon esillä oleva julkisuuden henkilö on yläkeho paljaana. Miehen tatuoinnit ovat kuin lasten katuliitutöherryksiä.

Yhteistyössä