V
vierailija
Vieras
Se miettijä oli nainen. SivustaMieheltä, joka miettii riittämistään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se miettijä oli nainen. SivustaMieheltä, joka miettii riittämistään.
Huomasitko tätä viestii ku vastasin.
Millaisia nää sun toiset ulottuvuudet on ja millasia opeja nää toisen ulottuvuuden opet on ja mitä opetuksia niiltä olet saannut ?oletko nähnyt kuvaa näistä ulottuvuuksista millaisia ne on? Onko sulla joku paikka mistä saat parhaiten yhteyden tähän opeen?
Tjaah mistäs tiedät mun sulatuskyvystä? Millä tavalla paljastuisit vai jutteletko näistä asioista oikeessa elämässä ihmisten kaa ja siitä mahdollinen tunnistus? Mut mitä sitten jos sul on toisen tason opettaja eri tähdistöstä kelailin vaan millainen on tähtienvälinen opettaja et onko se samanlainen kuin maassa olevat opettajat tai eihän kaikki planet earthissä olevat opet oo samanlaisia tietty. Mut olis kiva kuulla näin yöllä kun mansikkakuu kohta möllöttää niin opetuksia avaruudesta et millaista uutta vois tulla vastaan. Voitko edes yhden opetuksen kertoa mitä olet toisen ulottuvuuden opettajalta kuullut edes joku pikku juttu?Huomasin, mutta en halua alkaa selittää näitä täällä. Ette te kuitenkaan sulattaisi niitä ja paljastuisin varmaan liikaa myös.
Kerro yks? Onko se muuten kuin yleistä et aikuiset keksii toisilleen hellyttely nimeä. Siis kun joskus törmännyt ukkoihin jotka kultaa käytää tai jotain muuta hellyttely nimeä ite pitää jotenkin lässynä et käyttäisin aikuisesta hellyttely nimeä jotenkin ne hellyttely nimet ite miellän lapsille puhuttavaksi ja lapselleni paljon hellittelin. Mut on kyl vaikeuksia hellitellä aikuista naista. Mikä olis söpö hellyttely nimi jos ne perinteiset rakas ja kulta ei oo käytettävissä. Mä taitaisin nolostua jos joku hellinimittelee mua enkä mä kyl ookkaan sellaista kuullut naiselta myöskään tänne suuntaan. Mikä siinä hellittelynimessä on niin ihanaa et niitä pakko keksiä aikuisille?Keksin kaivatulle kasapäin lempeitä hellittelynimiä![]()
Tää on totta. Mut sit on vaarassa et joka asiasta ettii merkitystä ja juoksee sit liian perässä kun auu toi johti tohon ja just ne ketjuuntuu mut on myös vääriä merkityksiä on vaikeaa välillä huomaa ne oikeat merkitykset ja jos elää liikaa merkityksien maailmassa siinä piilo niin voi mennä tosi sekaisin kun ne merkitykset on ristiriidassa toistensa kanssa ja juokset päässäsi joka suntaan. Mut polut mitä satuumat rakentaa niinkuin sanoit niin se kaavio on selvä. Mut jokainen sattuma tai juttu ei ole sinun ketjuttunutta sattumaa vaan jonkun toisen tarinaa. Mulla sekos sillon nuppi kun ne erilaiset ketjut sai vaan veivaan ees taas. Mut jep liikaa sattumia jotka jo ihan yksikseen on tosi epätodenäkösiä saati sitten pitkä ketju sattumia jotka osuu kohdilleen niin sen ei pitäisi todenäköisyyslaskelmien mukaan olla edes mahdollista ja se on jo muutakuin sattumaa. Mut on se sattumien ketju myös virheitä täynnä jos menee siihen luuppiin et kaikki on sinulle tarkoitettua mut ei se niin olekkaan ja nytkun on mieli taas *selvempi" ni huomaa mitä virheitä oli kun joka teksti merkitsi jotain ja sit menit siihen mukaan. Siinä sekoaa liualisuuteen nuppiKun maailma alkaa viestiä sinulle arkisten asioiden kautta ja hengittää kanssasi, se on jotain mitä on vaikea pukea sanoiksi. Se on hyvin luonnollista, mutta silti ihmeellistä. Kun erinäiset sattumat alkavat ketjuttua ja puhutella tavalla, jota ei enää ole helppo sivuuttaa sattumaksi.
Juu mut toisaalta voishan sitä jos nyt naisen tapaa ni kerran koittaa hellyttely nimeä vaik se vaikeaa olis sanoa ku ajatus nolottaa. En oo siis koskaan itekkään käyttänyt tota hellyttely nimeä ni oishan se tietty eka kerta kun sitä koittaa mut toisaalta mä pidän siitä jos nainen puhuu joku sanoo hiukka ehkä lässyttäen en löydä nyt sanaa mut puhuu sillain pehmeesti moni mies ei pidä siitä tavasta puhua en osaa iteklään oikeen selittää sitä äänen tyyliä mut kyl sellasta puhetta jaksaa kuunella tai ainakin välillä tioätkö mitä puhetyyliä tarkoitan ei aina mut joskus. Näinhän se on jokainen tykkää niin erilaisita jutuista esim mulle tuli viime kuussa vastaan se et on.miehiä jotka tykkää siitä et niitä sanotaan ooh good boi. Mun mieleTä noi good boittelut sopii dogeille ja ite en kyl ajatteli et se sopis itelle sanotravaks Noh mikä on ollu söpöin hellyttely nimi minkä oot kuullut?Ei sun oo pakko niitä käyttää. Ihmiset ovat erilaisia ja jos kaipaamasi pitää sinusta, hän pitää siitä tavasta, jolla sinä ilmaiset kiinnostustasi. Se voi olla jotain ihan muuta kuin hellittelynimiä.
Juu mut toisaalta voishan sitä jos nyt naisen tapaa ni kerran koittaa hellyttely nimeä vaik se vaikeaa olis sanoa ku ajatus nolottaa. En oo siis koskaan itekkään käyttänyt tota hellyttely nimeä ni oishan se tietty eka kerta kun sitä koittaa mut toisaalta mä pidän siitä jos nainen puhuu joku sanoo hiukka ehkä lässyttäen en löydä nyt sanaa mut puhuu sillain pehmeesti moni mies ei pidä siitä tavasta puhua en osaa iteklään oikeen selittää sitä äänen tyyliä mut kyl sellasta puhetta jaksaa kuunella tai ainakin välillä tioätkö mitä puhetyyliä tarkoitan ei aina mut joskus. Näinhän se on jokainen tykkää niin erilaisita jutuista esim mulle tuli viime kuussa vastaan se et on.miehiä jotka tykkää siitä et niitä sanotaan ooh good boi. Mun mieleTä noi good boittelut sopii dogeille ja ite en kyl ajatteli et se sopis itelle sanotravaks Noh mikä on ollu söpöin hellyttely nimi minkä oot kuullut?
Ihan siis laidasta laitaan. Ihan kaikkea. Niitäkin mitä käytetään lapsille. Aikuiset pitää niistä ja myös häiriintyneillä tavoilla. Joskus ihmiset pitää siitä, että toinen tahallaan kiusaa. Jotkut käyttää hellittelynimiä alistamiseen.Tai millasia hellyttely nimiä teille on tullut elämässä vastaan siis aikuiselta aikuiselle. Onko teillä ystävättärien kaa hellyttely nimiä tyttöjen kesken vai vaan kumppanille ne hellyttely nimet. Mä oon just kuullut vaan ne perus kulta ja rakas. Tai onko ollut mitään hauskoja hellyttelynimiä? Meijän likan työnimi oli tinttus enkä tiiä mistä se putkahti meijän päähän mut se oli jotenkin hellitellä vauvaa sillä nimellä ennenkuin sai oikeen nimen
Jos se on vain yhdestä minun viestistäni kiinni... miksi et ole jo itse laittanut sitä viestiä?Laita se viesti. Se, missä on jotain tunteista, kysymys haluisinko tavata, tai vaikka sydänemoji. Siitä lähtee ketjureaktio.
Okei siis söpöttelyllä joku kokee lisää söpöyttä ja vastaa söpösti takas eihän se huono homma ole joskus hyvin harvoin tapaan naisen tai nään kuvasta et mun sydän alkaa ajattelemaan söpöjä siitä ja sydän alkaa höpöttään kaikkea ihanaa ymmärrän ton kyllä. Hmm perskules otan tehtäväkseni miettiä jonkun hellyttely nimen jos nyt tulee jotain mieleen edes. Mut onhan se hiukka vaikeeta kun söpöttely nimet on tavallaan niin kaukana itestä. Mut oonkin ton nöpönenän jostain kuullut ennenkin jostain mieleniperukoilta syttyi lamppu pää hakkaa kyl tyhjää kun mietin jotain hellyttely nimee mut ehkä joskus tulee jotain mieleen tai sit unohdan asian.Olen kuullut vaikka mitä ja riippuu ihan kontekstista tai miten toisen ja itseni koen, että pidänkö siitä. Kykenen aika monenlaisiin rooleihin. Söpöin on se mikä saa toisen reagoimaan söpösti. Ei nyt tuu mitään tiettyä mieleen. Oon unohtanut ne mitä mulle on mies sanonu (nyt oon naisiin päin). Varmaan joku nöpönenä tai kultanuppu tms.![]()