V
vierailija
Vieras
Kohta sulta loppuu että-sanat varastosta.Itse olet selkeästi se kiusaaja että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kohta sulta loppuu että-sanat varastosta.Itse olet selkeästi se kiusaaja että.
Siis keiltä tulee? Näiltä kiusaajilta? Sillähän vain todentavat asiaa.Ei todellakaan. Tulee vaan paskaa niskaan. Ja ei tainnut tajuta edes mihin laittoi näppinsä peliin.
Hänellä on ollut kääryle squadin kanssa välirikko, ei kerro kaikkea. Ehkä isoin kilpailu ollut heidän välillään?Jotenkin tämä fani puhuu itseään pussiin kommenteissaan. Ei kiinnosta tehdä/ei tee tiktokkeja ja takanakin on kuulemma mukavaa. Mitä se muiden kilpailuhenkisyys sitten haittaa?
No ei keltään, ja juurikin näin.Siis keiltä tulee? Näiltä kiusaajilta? Sillähän vain todentavat asiaa.
Ai millä tavalla pussiin muka, ei ostanut ees kalleinta lippua sinne areenakeikalla, vaikka hyvän toki vs. vaikka minä. Ihan järkeviä mielestäni kirjoittelee.Jotenkin tämä fani puhuu itseään pussiin kommenteissaan. Ei kiinnosta tehdä/ei tee tiktokkeja ja takanakin on kuulemma mukavaa. Mitä se muiden kilpailuhenkisyys sitten haittaa?
Joo tainnu iskeä todellisuus ettei olekaan se paras fani.Jotenkin tämä fani puhuu itseään pussiin kommenteissaan. Ei kiinnosta tehdä/ei tee tiktokkeja ja takanakin on kuulemma mukavaa. Mitä se muiden kilpailuhenkisyys sitten haittaa?
Sitä just ihmettelin että mistä se kilpailuhenkisyys sitten tulee jos ei hän itse yritä myös kilpailla? Tai mitä se haittaa jos muut kilpailevat näistä ja itsellään on keikoilla mukavaa ilman kuvaamista tai jonotusta tai eturiviin pääsemistä?Hänellä on ollut kääryle squadin kanssa välirikko, ei kerro kaikkea. Ehkä isoin kilpailu ollut heidän välillään?
Haluaa todistaa entisille kavereille että on parempi fanittaa noin.Sitä just ihmettelin että mistä se kilpailuhenkisyys sitten tulee jos ei hän itse yritä myös kilpailla? Tai mitä se haittaa jos muut kilpailevat näistä ja itsellään on keikoilla mukavaa ilman kuvaamista tai jonotusta tai eturiviin pääsemistä?
Kostaa, kun ei ole enää tervetullut. Mitäköhän tehnytHaluaa todistaa entisille kavereille että on parempi fanittaa noin.
Mikä onkin, noi ylihysteeriset tyypit samoine vatsakuvineen onkin ärsyttäviä, rennompi suhtautuminen vois auttaa montaa muutakin ihmistä.Haluaa todistaa entisille kavereille että on parempi fanittaa noin.
Kostaa, kun ei ole enää tervetullut. Mitäköhän tehnyt![]()
Varmaan vaan mennyt lopullisesti muilta hermot. Tiedä häntä.Kostaa, kun ei ole enää tervetullut. Mitäköhän tehnyt![]()
Kiusaajat puolustelemassa itseänsä, eipä yllätä.Varmaan vaan mennyt lopullisesti muilta hermot. Tiedä häntä.
Kiusaaja itse paikalla.Kiusaajat puolustelemassa itseänsä, eipä yllätä.
Kunnon kiusaaja taas olet.Mikä onkin, noi ylihysteeriset tyypit samoine vatsakuvineen onkin ärsyttäviä, rennompi suhtautuminen vois auttaa montaa muutakin ihmistä.
En ollenkaan, en liity tähän superfanin kiusaajien porukkaan myöskään. Hyvä et on tehnyt hyödyllisiä oivalluksia.Kunnon kiusaaja taas olet.
Kiusaajan puhetta.En ollenkaan, en liity tähän superfanin kiusaajien porukkaan myöskään. Hyvä et on tehnyt hyödyllisiä oivalluksia.
Pyh, jodelissakin oikein kunnon mollaajaporukka koolla, ihan kuin ne itse ois käyttäytyneet jotenkin täydellisesti aina. En kannata tälläistä yhden lynkkaamista tietystikään.Kiusaajan puhetta.
Ei kelpaa Suomi, kokee olevansa parempi kuin muut.Mikä tuo Erikan valitus on, että olisi mieluummin mennyt pride-lipun kanssa viisuihin kuin Suomen lipun?
Trololol.Ei kelpaa Suomi, kokee olevansa parempi kuin muut.
Toivottavasti on luvalla laitettu julkisuuteen, kun Kärtsällähän ei omassa instagramissaan ole ainoatakaan postausta vanhemmistaan.Katso JO:n IG-postaus.