Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin on täälläkin.Nyt kulta on suihkussa.
Miksi sä et niitä asioita sille henkilölle kun pitäisi? Ärsyttävää kun ei tiedä faktoja. Ei se mies arvaa mitä sun päässä liikkuu vaikka täällä joskus kerran miljoonasta osuu.Mä toivoisin ihan tavallista perhe-elämää.Avioliitossa, parisuhteessa suljetussa.Sellaiset perinteiset arvot. -n.
Ja mistäköhän kenenkään pitäisi arvata että sä haluat kuulla mitään? Eikö muka ole aivan yhtä arvailua vai oletko sanonut irl että haluat edes kuulla.Miksi sä et niitä asioita sille henkilölle kun pitäisi? Ärsyttävää kun ei tiedä faktoja. Ei se mies arvaa mitä sun päässä liikkuu vaikka täällä joskus kerran miljoonasta osuu.
Mä en sanonut, mut olisin halunnut kuulla.Ja mistäköhän kenenkään pitäisi arvata että sä haluat kuulla mitään? Eikö muka ole aivan yhtä arvailua vai oletko sanonut irl että haluat edes kuulla.
Olin väärässä. Ehkä se onkin kamu.Kumpi tuli ensin, muna vai kana?
Namu.
Tarkotin et keskusteltiin tossa hieman ristiin.Riittänyt mihin? Kai mulla on oikeus kaivata nimelläni.![]()