K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.

Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
Erikoista… eikö hän ollut osa sitä porukkaa jotka suljetussa Discordissa haukkuivat muiden fanien ulkonäköä ja naureskelivat heille.

Onhan toi pitkälti totta mitä kirjoittelee, jodelissakin on kauheat hyökkäykset mitä lukenut, jos joku vähänkään kritisoi mitään. Mutta tosiaan harmi, jos nyt ton takia ei ole tullut Ljublajanaankin, käsitin et tykkäsi joksuista kanssa.
Suurin syy mihin hän on pettynyt näyttää hänen kirjoituksensa perusteella olevan fandomissa oleva kilpailuhenkisyys, eli että kilpaillaan kaikesta, kuten siitä kuka saa eniten huomiota ja kenellä on parhaat kuvat ja kuka saa eniten katselukertoja. Tietenkin se fanitus muuttuu aika ikäväksi, jos kokee tarvetta kilpailla kaikesta.

Kävin lukaisemassa instaviestin ja vaikka todellakin harmittaa, että hän on joutunut kokemaan tuollaista, niin samaan aikaan en voi olla miettimättä, miten paljon erilaista huhua hänen huonosta käytöksestään vuodelta 2023 löytyi. Ovatko nämä kommentoijat sitten niitä kiusaajia vai onko tässä niin, että kun ei itse pysy enää siinä superfaniudessa mukana, on helpompi kääntyä niitä vastaan, joilla aikaa ja rahaa riittää? Onko hän itse todella poissa tästä kilpailuhenkisyydestä ja jos on, niin miksi ei tosiaan riitä se takarivi ja oma fiilistely? Miksi pitää dramaattisesti irtisanoutua fandomista ja syyllistää kaikkia niitä, jotka sinne jäävät? Mielestäni tuo viesti vähän jopa syyllistää K:ta ja hänen crewtaan aivan kuin se toksisuus, jota hän ei muuten määrittele tai täsmennä muuten kuin kilpailuhenkisyytenä, olisi heidän vikaansa. Mutta jos ei keikat tuo iloa, niin ilman muuta teki oikean päätöksen. Minulla on häntä kohtaan pieni lämmin paikka sydämessä, koska hänen ansioistaan näin Tavastia-keikan livestriiminä. Kiitos siitä!

Suurin syy mihin hän on pettynyt näyttää hänen kirjoituksensa perusteella olevan fandomissa oleva kilpailuhenkisyys, eli että kilpaillaan kaikesta, kuten siitä kuka saa eniten huomiota ja kenellä on parhaat kuvat ja kuka saa eniten katselukertoja. Tietenkin se fanitus muuttuu aika ikäväksi, jos kokee tarvetta kilpailla kaikesta.
Juu minäkin huomasin että puhui vain kilpailusta, hyvin on pystynyt fanittamaan ilman että jonottaa keikoille tai yrittää hakeutua artistin lähelle🤷

Jos tekee koko ajan muille paskaa, niin ihmiset kyllästyy ja kääntää selän. Hän mm. juoruilee eikä mua kiinnosta tommosen tyypin kanssa jutella kun kuulen ne tarinat aina jostain jälkeenpäin. Puristais itse pikkusen vähemmän sitä barrikadia ja ottais vähä rennommin ton kilpailun eturivistä ja lopettais seuraajamääriensä + katselukertojen kyttäämisen ja pakkomielteisen yhteiskuvajahdin niin saattais yllättyä miten hauskaa keikoilla on.

Yhteistyössä