Voih ja eih! Tänään on vuoden pisin päivä, huominen on jo joitain sekunteja lyhyempi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clovis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.

Haluan muuttaa etelämmäksi....😩

Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea pudotus lämpimään kevääseen.

Kyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.

Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea pudotus lämpimään kevääseen.
Toivominen ei auta, ainoastaan muutto etelään auttaa

• Tykkää
Reactions: Echo

Onko sinusta tullut vanha?:eek: Ennen inhosit helteitä...

Mr. Echo voi tuosta hyötyäkin, jos hakeudutte vaikkapa Thaimaahan. Hänen kireät lihaksensa kaipaavat hierontaa....
IMG_2891%E5%AE%8C.jpg

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä