K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kyllästyttävää, miten ihmiset täällä kieltävät B:n ja Dz:n välisen suhteen vain välttääkseen myöntämästä, että B ja J ovat vain ystäviä.

Muuten, Dz:n isosisko, jolla on tänään syntymäpäivä, on Ljubljanassa. Mutta olen varma, että Dz:llä oli muita suunnitelmia eikä hän ole siellä 🙄

On kyllästyttävää, miten ihmiset täällä kieltävät B:n ja Dz:n välisen suhteen vain välttääkseen myöntämästä, että B ja J ovat vain ystäviä.

Muuten, Dz:n isosisko, jolla on tänään syntymäpäivä, on Ljubljanassa. Mutta olen varma, että Dz:llä oli muita suunnitelmia eikä hän ole siellä 🙄
Ja toinenkin sisko oli eilen lentokoneessa. Jännästi siellä on ollut Dzejlan manageri ja siskot samassa kapungissa, mutta Dzejlalla muka muita suunnitelmia.

Ja toinenkin sisko oli eilen lentokoneessa. Jännästi siellä on ollut Dzejlan manageri ja siskot samassa kapungissa, mutta Dzejlalla muka muita suunnitelmia.
Ai niin kun sä koko Tsiiöan suvun, äidin, siskot ja siskojen miehet, exät, kaverit ja niiden puolisot, serkun kummin kaimat ja niidenkin puolisot, työkaverit, yhteistyökumppanit, naapurit ja varmaan lähikaupan myyjätkin.

Haloo, ei kai kukaan nyt enää kuvittele Bstä ja Jerestä mitään. Mutta ei se sitä tosiasiaa muuta, että B ja Tsiila on outo pari.

Yhteistyössä