V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Keskustelitte ilmeisesti. Muuten tuollaista ei voi tietää.Aika näytti.
Kyllä ja oli viimeinen kerta.Keskustelitte ilmeisesti. Muuten tuollaista ei voi tietää.
Oletko nuori?Kyllä ja oli viimeinen kerta.
Pitkästä viivyttelevästä,monipuolisesta, pitkästä, rauhallisesta, aistikkaastaMillaisestakohan seksistä pidät?![]()
Pitkästä viivyttelevästä,monipuolisesta, pitkästä, rauhallisesta, aistikkaasta
Mikä sua vaivaa?Voitte nauraa nyt ja luulla sanelevanne, miten ryhmässä toimitaan, mutta tulevaisuudessa luon teille hyvin kurjat oltavat. Sen vuoksi elän.
Kyllä. Siksi minulla on edelleen varaa itsekunnioitukseen!Oletko nuori?
Hyvinhän tässä siis käviRakastuin suhun ihan vahingossa. Ei tässä näin pitänyt käydä..
Ja lapsellisen mahtipontiseen yksimielisyyteen ja rajattomaan rajain rikkomiseen ja riidan haastamiseen.Kyllä. Siksi minulla on edelleen varaa itsekunnioitukseen!
Juuri näin. Oli nuori tai vanha, täytyy pitää huolta siitä, ettei anna kävellä ylitse kerta toisensa jälkeen. Itse tosin en osaa pitää.Kyllä. Siksi minulla on edelleen varaa itsekunnioitukseen!
Nyt ei pysty tähän.. Yksi vastaa melkeen mun vanhalla viestillä ja kaikki muu näyttää sinun kirjoittamalta. Harmi että menetin sinut kokonaan.. Hyvää yötä..
tun autokorrekt, ylimielisyyteen, paska "korjasi" tekstini lähetykseni jälkeen.Ja lapsellisen mahtipontiseen yksimielisyyteen ja rajattomaan rajain rikkomiseen ja riidan haastamiseen.
Olet sivusta, kuntarajain mies. Ole ystävällinen ja merkitse se.Ja lapsellisen mahtipontiseen yksimielisyyteen ja rajattomaan rajain rikkomiseen ja riidan haastamiseen.
Mikään ei ole ikuista.On vapauttavaa huomata, ettei kaipaus pidä otteessa.