V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä haluaisin nukkua kaivatun kanssa alasti. Ois ihana painautua häntä vasten.Nukun eka kertaa elämässäni yön alasti.
Voin toki ikioma rakas GöntsäniRakas palstaenkeliniVoisitko piereskellä taas naamaani ja suuhuni?
G
Se on paras tunne, lakanat vaan ihoa vasten. Ongelma sopiva lämpötila/peitto. Jos paleltaa, erityisesti olkapäiden seudulta, ei kiva. Toinen juttu, myös hikoilee herkemmin koska vaatteet jotenkin johtaa sitä kosteutta pois, jos ei vaatteita niin hikoiluhommat menee eri tavalla.Nukun eka kertaa elämässäni yön alasti.
Laukaasta. Sisäpaikallissija.Laukaalta H menehtynyt? Vasta 34 vuotta...
Otan kaikki kaasut ja ulosteet kiimaisena ja ahnaasti vastaan mitä pepustasi saat ulosIhana
Göntsäni
On
Tullut
Takaisin.
Suolistoni
On
Täynnä
Polttavaa
Kaasua
Ja
Herkullista
Ulostetta,
Joita
Haluan
Rakkaalleni
Tarjoilla
Suoraan
Pepustani.
x
Ootko sä? Mitä asialle vois tehdä?Ei ole kertonut.
Ei mitään, kun toinen ei anna tehdä.Ootko sä? Mitä asialle vois tehdä?
Mun parvekkeen vieressä on räkälä ja iso risteys. Hittoet vihaan tätä asuinpaikkaa. Vihreetä ei näy missään.Ihanan raukea kesäilta. Ei kiire mihinkään, aamulla voi nukkua pitkään ja on ihan hiljaista. Pellolla kulki usvapilviä.
Pidän sinua jääräpäisenä miehenä, joka ei suostu kuuntelemaan tai ainakaan ottamaan todesta, mitä toinen koettaa sanoa.Pidät minua mulkkuna tyyppinä ja se on selvä.
Minun ainakin täytyy olla hyvin varovainen liikkeissäni.Kaivattu sais tehdä mulle melkein mitä tahansa.![]()
Näitä haluaisin kaivatultani:Kaivattu sais tehdä mulle melkein mitä tahansa.![]()