Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nopea heitto vain. 🤔
~
Minua hämmentää
nämä viimeaikaiset
'Emilia-naiset'
keltaisessa lehdistössä.
Mistä he ovat
ilmestyneet
- ja millä agendalla?
🤔 *analyysiä*
*lisää analyysiä*

Nousi vahva ajatus
manipulatiivisesta,
tietoisesta
ärsyttämisestä
eli prøvokaatiosta -
rakennetuin hahmoin,
jotka luotu keinoälyllä.

'AI-Emiliat'
presentoidaan
pressissä, sitten seuraa
kiivas Ellu-polemiikki
Vaaverossa. Kipinät
vain sinkoilevat.. 🤔

Tänään puhuttiin
'Emiliasta',
29-v. 'nuoresta
rouvasta', jolla
taustallaan teologian
opintoja ja haaveita
luostarielämästä.. ja
jolla huomattavasti
vanhemman
aviomiehensä kanssa
uusi harrastus,
ryhmäsèksiørgiat. 🤔

Näin Vauvalla
kuluneella viikolla
jopa tutkijahenkisiä
aloituksia teemalla
'Emilia-efekti' mieheen.
Ne poistuivat nopeasti.

Hmm. Hmmm. Hmm. 🤔
~
Iltaa Eelandiasta. ×

Minä olen pitkän kaavan rakastelija, enkä vain minuuttien mies☺️ Toki ensin pitäisi tutustua paremmin.
Totuus on se että olen incel, jolla on vielä poikuuskin jäljellä. Jos nainen tulee liian lähelle, niin joudun paniikkiin ja oma ripulipaska roiskuu suuhuni polttavien pierujen rutistessa samalla kovalla äänellä. Tämän takia en saa naista. Hävettää myöntää tämä.
ap

Haniliinille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Oikein paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisitpa täällä niin voisin halitella sinua oikein paljon. 🥰 Mönkisin päällesi ja halittelisin siinä sinua. 😍
Mikään ei voita pelaamista ja pitsaa. 😄 Ei kai sua haittaa kun oon näin hoikka. Toisia ihmisiä tuntuu välillä haittaavan. 🥺 Mä en itse voi tälle mitään. Painoin tänään vaan 53kg. Veri kokeisiin pääsen vasta 2 viikon päästä kun on ruuhkaa.
-M.K.K

Se olisi kyllä aika paha jos kaikki olisi kuitenkin ollut niitä tuttuja ja turvallisia universumin onnellisesti minulle järjestämiä sattumia ja mikään ei ole totta. Etten joudu ongelmiin, mun on pakko olla rehellisempi ja avoimempi foorumilla, etten tee mitään tyhmää irl.

Haniliinille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Oikein paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisitpa täällä niin voisin halitella sinua oikein paljon. 🥰 Mönkisin päällesi ja halittelisin siinä sinua. 😍
Mikään ei voita pelaamista ja pitsaa. 😄 Ei kai sua haittaa kun oon näin hoikka. Toisia ihmisiä tuntuu välillä haittaavan. 🥺 Mä en itse voi tälle mitään. Painoin tänään vaan 53kg. Veri kokeisiin pääsen vasta 2 viikon päästä kun on ruuhkaa.
-M.K.K
Oon siis tällainen lihakseton kukkakeppi. Syön pitsaa ja aina sen jälkeen minulla olevan avanteen(ei kai haittaa) pussi aina täyttyy kaasusta. Se pullistuu ja lopulta räjähtää kovaa paukahtaen niin että ulosteet roiskuvat laajalle alueelle ja aivan hirveä löyhkä leijuu ympäristössä. En ymmärrä mikä on vialla.
ap

Oon siis tällainen lihakseton kukkakeppi. Syön pitsaa ja aina sen jälkeen minulla olevan avanteen(ei kai haittaa) pussi aina täyttyy kaasusta. Se pullistuu ja lopulta räjähtää kovaa paukahtaen niin että ulosteet roiskuvat laajalle alueelle ja aivan hirveä löyhkä leijuu ympäristössä. En ymmärrä mikä on vialla.
ap
No sit en halua olla sun kanssa missään tekemisissä, kun sulla on avanne. Sori vaan.

ap
Sunlaiset ihmiset pitäisi käydä lopettamassa. Maailma olisi paljon parempi paikka ilman jätettä.
-M.K.K

Yhteistyössä