V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tärkeintä on kisaan osallistuminen ei voitto.Keinoäly töihin laatimaan menestysbiisi.
Ai olen seurannut euroviisuja 60-luvulta lähtien ja tulen seuraamaan niin kauan kun elän. Tiesin jälleen voittajan kuten useina vuosina aiemminkin.Tärkeintä on kisaan osallistuminen ei voitto.
Euroviisut on nuorten kisa. Ei ohjelma aikuisia kiinnosta ei ainakaan minua.
Voisiko sinut palkata UMK:n asiantuntijaksi, valitsisit sieltä biisin millä olisi eniten voittomahdollisuuksia?Ai olen seurannut euroviisuja 60-luvulta lähtien ja tulen seuraamaan niin kauan kun elän. Tiesin jälleen voittajan kuten useina vuosina aiemminkin.
IlmanmuutaVoisiko sinut palkata UMK:n asiantuntijaksi, valitsisit sieltä biisin millä olisi eniten voittomahdollisuuksia?
En seurannut ohjelmaa, mutta arvasin ettei Suomi pärjää. Seurasin lapsena kisoja.Ai olen seurannut euroviisuja 60-luvulta lähtien ja tulen seuraamaan niin kauan kun elän. Tiesin jälleen voittajan kuten useina vuosina aiemminkin.
Hyvä ettei saanut montaa pistettä, olisi mennyt usko ihmiskuntaan.Brittien huumoribiisi oli ihan rimanalitus!
Laita kiltti itse viestiä UMKhon niin vältytään pettymykseltä vastedesIlmanmuuta![]()