V
vierailija
Vieras
Mutta eihän hän ole incel, koska hän harrastaa seksiä.Tämän palstan incel kertoin jo niin tekevänsä. Ei kuulema ehdi deittailemaan työkiireiden takia. Tämä palsta siis nielee hänen kaiken ajan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta eihän hän ole incel, koska hän harrastaa seksiä.Tämän palstan incel kertoin jo niin tekevänsä. Ei kuulema ehdi deittailemaan työkiireiden takia. Tämä palsta siis nielee hänen kaiken ajan.
Ei, mutta kas kun tuo ikäihminen ei sitä sanan merkitystä ymmärräMutta eihän hän ole incel, koska hän harrastaa seksiä.
Rummo-jankkaaja on poistattanut viestini.Ei, mutta kas kun tuo ikäihminen ei sitä sanan merkitystä ymmärrä
No mutta hyvä ystävä sehän on täysin ymmärrettävää ja sitäpaitsi eihän naiset kilpaile miesten kanssa. Miehet kyllä mielellään kilpailevat niin naisten kun toisten miestenkin kanssa osoittaakseen erinomaisuutensa.Naiset häviävät miehille kaikessa urheilussa.
Osittain samaa mieltä. Minua ei ole vielä yksikään mies voittanut missään lajissa eikä tule voittamaan.No mutta hyvä ystävä sehän on täysin ymmärrettävää ja sitäpaitsi eihän naiset kilpaile miesten kanssa. Miehet kyllä mielellään kilpailevat niin naisten kun toisten miestenkin kanssa osoittaakseen erinomaisuutensa.
Mies on luomakunnan kruunu.No mutta hyvä ystävä sehän on täysin ymmärrettävää ja sitäpaitsi eihän naiset kilpaile miesten kanssa. Miehet kyllä mielellään kilpailevat niin naisten kun toisten miestenkin kanssa osoittaakseen erinomaisuutensa.
Osittain samaa mieltä. Minua ei ole vielä yksikään mies voittanut missään lajissa eikä tule voittamaan.
"Olen erittäin hyvä ellen täydellinen..."Osittain samaa mieltä. Minua ei ole vielä yksikään mies voittanut missään lajissa eikä tule voittamaan.
Niin olen. Onko se sinulta tai joltain toiselta pois?"Olen erittäin hyvä ellen täydellinen..."
Mutta eihän hän ole incel, koska hän harrastaa seksiä.
Rummo valehtelee ja provoilee päivät pääksetysten.Aina voi valehdella..
Rummo valehtelee ja provoilee päivät pääksytysten.
Väärentää ja muokkaa viestejä. Trump on hänen suurin idoli.
sellane se rummomummo tosiaan onRummo valehtelee ja provoilee päivät pääksetysten.
Väärentää ja muokkaa viestejä. Trump on hänen suurin idoli.