V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole juuri näin. Miksi heittäisivät bussin alle siellä olevan yleisönsä? Haukkumalla maata, josta nämä eivät lähde pois?Juuri näin ja ihan ymmärrettävää, ettei ihan kaikille näitä viisumeita myönnetä.
Ensin pitäisi olla ees se etäsuhde vai olitko sinä mielikuvitussuhteessa jonkun miehen kanssa, joka ei ollut ees tietoinen sun olemassaolosta.Kolme vuotta on lyhyt aika etäsuhteelle. Mä olin on off suhteessa 7vuotta!
Huvittaa, kun haisupyllyjen discord ei toiminutkaan vaan täällä jauhetaan![]()
Mä en sinne ainakaan missään vaiheessa ollut siirtymässä. Käyn läpi kaikki käänteet täällä.Huvittaa, kun haisupyllyjen discord ei toiminutkaan vaan täällä jauhetaan![]()
Oikeesti. Kolme vuotta kulunut ja sä jaksat edelleen tarttua näihin trollauksiinOikeesti. Kolme vuotta kulunut ja sä jaksat edelleen trollata aiheella.![]()
Voin hyvin kuvitella, et joku mamma on luullut olleensa etäsuhteessa Tom Cruisen kanssa.Ensin pitäisi olla ees se etäsuhde vai olitko sinä mielikuvitussuhteessa jonkun miehen kanssa, joka ei ollut ees tietoinen sun olemassaolosta.![]()
Noh, noh! Ei sitä kaikkea tarvii paljastaa, vaikka jostain olisit saanutkin tietoosi!Minä en taas ees halua että Bojan yhdistetään Jereen. Jere ei ole yhtään hänen tyylinen. Mielummin sitten tämä Tsiila, jos joku on pakko valita. Yököttää se Jeren tumputtaminen Bojanille.
Ehkä Tom Cruise on, mistä puhuikinVoin hyvin kuvitella, et joku mamma on luullut olleensa etäsuhteessa Tom Cruisen kanssa.![]()
Tottakai jaksan tarttua. Kyl mä jaksan ihmetellä et miks joku jaksaa trollata bojerellä, kun ois niin paljon mielenkiintoisempaakin trollattavaa.Oikeesti. Kolme vuotta kulunut ja sä jaksat edelleen tarttua näihin trollauksiin
Trolli jaksaa tasan niin kauan kun se saa reaktioita.
En mä ole millään lailla Dz-fani? Ja sitä suuremmalla syyllä se just sinne ois edelleen päässyt halutessaan, koska on niin mitättömän kokoinen artistina, urpo.Voi teitä Tsiila-uskovaisten epätoivoaKun ei USA kiertue toteutunutkaan, niin te suu vaahdoten hurmoksesta jankkaatte, että ei se sinne olisi halunnutkaan. Vaikka tosi asiassa homma vaan meni puihin, sitä ei sinne huolittukaan, järjestäjä ei osannut hommaansa jne. Uskokaa nyt, se on Bosniaa lukuunottamatta pieni ja mitätön yökerholaulaja, jonka ansiot on vaatteiden ja meikkien esittelyssä.
Niin ensin tyhjensi keikkakalenterin, että pääsee, mutta mamma jätti. Ja nyt tämä, voi voi.Harmi vaan kun B:n Amerikan unelma taas kariutui.
Käänteet? Minusta se että Bojan ja Jere ovat kumpikin heteroita on aika tylsä käänne. Eikä se siitä käänny.Mä en sinne ainakaan missään vaiheessa ollut siirtymässä. Käyn läpi kaikki käänteet täällä.
Onhan Dz esiintynyt USA:ssa aiemminkin, ei ole siitä kyse etteikö olisi kysyntää.En mä ole millään lailla Dz-fani? Ja sitä suuremmalla syyllä se just sinne ois edelleen päässyt halutessaan, koska on niin mitättömän kokoinen artistina, urpo.
Haha paljastit itsesiMä en sinne ainakaan missään vaiheessa ollut siirtymässä. Käyn läpi kaikki käänteet täällä.
Mitättömän kokoinen artisti se on, mitä sä oikein sekoilet.Onhan Dz esiintynyt USA:ssa aiemminkin, ei ole siitä kyse etteikö olisi kysyntää.
Ja koko ajan yhdessäIhan oikeasti, eikö kukaan muu ole huomannut kuinka kuuma pari K&K on. Siinä kombossa on sähköä.
Siellä on tiukentunut viisumin saaminen, ei ihan kaikki pikkuartistit saa samalla tavalla viisumeita kuin aiemmin.Onhan Dz esiintynyt USA:ssa aiemminkin, ei ole siitä kyse etteikö olisi kysyntää.
Ai sinäkö tiedät että edellinen "kiertue" oli menestys?Onhan Dz esiintynyt USA:ssa aiemminkin, ei ole siitä kyse etteikö olisi kysyntää.
Ole huoleti, ei Jere Bojania ottais.Minä en taas ees halua että Bojan yhdistetään Jereen. Jere ei ole yhtään hänen tyylinen. Mielummin sitten tämä Tsiila, jos joku on pakko valita. Yököttää se Jeren tuputtaminen Bojanille.
Ja vähän oudon lähekkäin ollakseen pelkkiä kavereita.Ja koko ajan yhdessä![]()
Luulis, että noin pieni artisti kyllä saa ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Joku keskikokoinen ehkä kärsis tästä menosta eniten?Siellä on tiukentunut viisumin saaminen, ei ihan kaikki pikkuartistit saa samalla tavalla viisumeita kuin aiemmin.
On tainnut ottaa joOle huoleti, ei Jere Bojania ottais.