"Joel, 24, on ylpeästi työtön – ”Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen”" - Joel on tyypillinen vasemmistolainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarvitseeko kokoomus ja persut nyt duunarien vihakiimaa kannatuksensa nostamiseen pohjamudista? Nämä elämäntapatyötön uutisoinnit ilmestyvät yleensä ennen vaaleja tai kun oikeistohallitus alkaa toteuttaa leikkauspolitiikkaansa.

Jutun lukemalla selviää kyllä että on tehnyt myös töitä ja on opiskellut. Alkuvuodesta keskeyttänyt opinnot ja hakenut myös syksyksi kouluun. Ketätäpä ne työt itsessään nyt niin hirveästi kiinnostaisi. Jos ne herkkua olisi niin herrathan ne tekisi.

Sehän on muutenkin vaan hyvä jos osa porukasta on työttömänä miellellään niin ainakin teoriassa jää ne vähäiset vapaat työpaikat halukkaille. Siinä voittaa sekä työttömät että työnantajat.
Nojaa sillonkun olin töissä. Nih olihan mukavaa oli hyviä työkavereita ja tykkäsin työstä ajellen trukeilla vaan iisipiisi homma enkä kokenut raskautta työntekemisestä. Ja juu ei maa kaadu jos yks vetää lonkkaa toisaalta jos kaikki lopettais työnteon maailma muuttuisi ehkä paremmaksi kun nyt sanomme ei kiitos kusetus riittää ja enään ette herrat vedä meitä kuivana kakkoseen

Nojaa sillonkun olin töissä. Nih olihan mukavaa oli hyviä työkavereita ja tykkäsin työstä ajellen trukeilla vaan iisipiisi homma enkä kokenut raskautta työntekemisestä. Ja juu ei maa kaadu jos yks vetää lonkkaa toisaalta jos kaikki lopettais työnteon maailma muuttuisi ehkä paremmaksi kun nyt sanomme ei kiitos kusetus riittää ja enään ette herrat vedä meitä kuivana kakkoseen
Suomessa on pari miljoonaa töitä tekemätöntä.

Sinä kuulut mainitsemiisi "lonkanvetäjiin" jos on kertomaasi uskominen ja miksi emme uskoisi.

Yhteistyössä