Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo on kyllä kiva tapa ja hyvää palvelua! Julkisella tulee sähköiselle omapolulle tiedot. Nyt ei esim. oo vielä päivitetty ja en usko että viikonloppunakaan. Täytyy vaan toivoa 🫶
Ai tulee? Tää olis kyllä ollu kiva tietää vaikka vuos sitten, nyt en enää viiti pirha äppiä ladata.

Tsemppiä kovasti @Annika88

• Rakkaus
Reactions: Annika88
Ai tulee? Tää olis kyllä ollu kiva tietää vaikka vuos sitten, nyt en enää viiti pirha äppiä ladata.

Tsemppiä kovasti @Annika88

Tää varmaan on vähän hyvinvointialuekohtaista. Itse ainakin oon saanut odotella tietoa omakantaan, eli semmonen vajaa 2 viikkoa tiedon odottelua 😅 Oon ollut taysissa hoidoissa tähän asti. Tietty väliaikatiedon alkioista sai tuoresiirrossa, mutta lopullisen tuloksen sitten vasta myöhemmin 🙈 Nyt kun seuraavaksi kaikki alkiot pakastetaan (pitäkää peukkuja että niitä saatais nyt ainakin 2 , enrmpää en uskalla toivoa🤞🏼🤞🏼) niin joudun varmaan taas piinailemaan sen 2 viikkoa ennen ku saan tiedon. Send help 😅 Toki nyt hva vaihtuu, ja toivottavasti myös tiedonkulkukäytäntö 🫣

Nyt on alkio kyydissä ❤️🙏🏼 Tuli jotenkin takki on ihan tyhjä -olo. Päällimmäisenä pelko siitä että mitä jos ei onnistu mutta tuli myös jostain syystä haikea olo, lähinnä siksi että tuli mieleen näenkö lääkäriä enää ikinä - minulla on ollut aivan ihana lääkäri, en olisi uskonut että yksityisellä voi olla töissä joku joka tekee työtä niin täydestä sydämestään. Toivon että pääsen vielä viemään lopputuloksen näytille ❤️

• Rakkaus
Reactions: näännä

Yhteistyössä