V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilman ketä?Mä en oikein osaa ajatella, että tää ois mitenkään vakaata. Oon ihan surkeena ilman sinua. Ja oon ilman sinua aika useinkin./Aasi
Jonna, tämä on kaipaus ketju.Energiani vaikutuksista. Tämä ei ole oikea paikka jutuilleni. En saisi sotkea teitä tähän.
Ei Jonnalta.Jonna, tämä on kaipaus ketju.
Minulla ei ole päätösvaltaa toisen ihmisen yli.Sinun sydämesi, Sinun järkesi. Mitä sinä päätät?
Toisten?Minulla ei ole päätösvaltaa toisen ihmisen yli.
Olet yksin päätöstesi kanssa.Kauhea olo päivittäin. Yritän pitää sen olon taka-alalla, miettimällä kivoja asioita, kuten kaipaamaani, mut ihan kauhee morkkis koko ajan. Kaikesta. Ei viitsi paljon kellekään jutella, kun on tällanen olo.![]()
Mistä se tuleeKauhea olo päivittäin. Yritän pitää sen olon taka-alalla, miettimällä kivoja asioita, kuten kaipaamaani, mut ihan kauhee morkkis koko ajan. Kaikesta. Ei viitsi paljon kellekään jutella, kun on tällanen olo.![]()
Mustakin se on söpö, ihmettelee maailmaa. Meillä on samanlainen pyrstö ja muukin vartalon malli.![]()
Osuuko nenän muoto ja koko?Mustakin se on söpö, ihmettelee maailmaa. Meillä on samanlainen pyrstö ja muukin vartalon malli.![]()
Mäkin toivoisin, et kaipaamani olis lähempänä, mut, mitä se auttais, en siltikään uskaltaisi lähestyä. Olisin vaan tosi outo stalkkeri, jos alkaisin notkua hänen asuntonsa lähellä toivoen, että tapaisin hänet sattumalta. Et parempi kai vaan näin. Sit jos oltais yhdessä, niin tää välimatka vois olla haitaksi.Tuntuu pahalta kun oot siellä jossain monen kilometrin päässä, olisitpa lyhyen kävelymatkan päässä![]()