Kokoomus ja persut haluaa Suomeen orjatyön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et ole ilmeisesti seurannut oikeita uutisia, jotka kertovat, että yritykset joutuvat vähentämään työntekijöitä eri syistä tai jopa lopettamaan toimintansa. Siksi työtä ei ole riittävästi tarjolla.

Miksei sinua huolita töihin?
Kaksplus av työllistää mätisäkin. Ei hän jouda työllistymään.
Kesä 2024 lehtikuva työllistää hänet. Johtolangat kuvassa olevaan naisoletettuun ovat vielä pahasti mutkalla. Kaikki arvaukset ovat menneet päin honkia.

👍 Omppu-setä haluaa vain loukata. Minuun eivät palstan mätisäkkien viestit tehoa.
En minä ole mätisäkki, vaan minulla on maitisäkit tuolla alapäässä. Sieltä maitia tarjoillaan nuorten, vireiden halukkaiden käyttöön. :giggle:

mätisäkkien tyhjennystä papparaisten ja mummojen herkkuhetkiin
125.jpg

Viimeksi muokattu:
Tuo on törkeä loukkaus. Olin kerran isossa tilaisuudessa työnhakijoille. Yksi mies kertoi olevansa suomen kielen sukuisten kielten tutkija. Määrärahat loppuivat ja hän etsi vastaavaa työtä. Eivät kaikki halua ojankaivajiksi ja kadunlakaisijoiksi.
Ruma ja ilkeä puhe ja kirjoittaminen lannistaa ja tappaa hyvät ideat.
Somesta pitää karkottaa kaikki rääväsuut ja haisevat mätisäkit helkkarin kuuseen kengän kuva takalistoissaan.
Jos kielten tutkijalle ei löydy koulutusta vastaavaa työtä, on syytä ryhtyä sitten vaikka ojan kaivajaksi (tosin tuskin hän hallitsee kaivinkoneen käyttöä, joten ei siitäkään mitään tule). Ei kouluttautuminen jollekin alalle voi olla takuu kivasta työpaikasta.

Määrärahat loppuivat, eli kyseinen tutkija eli veronmaksajien piikkiin.
Ei kyseinen henkilö keskittynyt puheenvuorossaan jaarittelemaan asiaa yhtä yksityiskohtaisesti kuin sinä, joka pidät ilmatilaa palstalla halussasi lukuisine sivupersooninesi.
Et kestä ollenkaan kritiikkiä ja poistatat viestejäni.
Miksi elämöit suomen kielen puhtaudella ja autuudella, jos et ole valmis sentilläkään tukemaan äidinkielesi tutkimusta ja samaan kieliryhmään kuuluvien kielien tutkimusta.
Mieti sitä ja pidä näppisi erossa viesteistäni.

Yhteistyössä