Tutkijan mielestä suvaitsevaisuus on muslimivaltio Iranin pahin vihollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nii, varmaan ajatus, että vastakohta on se pahin vastus? Jabon kai se, siis jos laitetaan kaikki konservatiivit jonoon, nii sit joku on vaan vähiten esim naisvastanen. Mut siinä vastakohdassa onkin jo myönteinen.
Ja ku palstaa vaikka seuraa, niin täällä halutaan vaimentaa toisinajattelijat, eli vähänkään suvaitsevaiset tai liberaalit.

Nii, varmaan ajatus, että vastakohta on se pahin vastus? Jabon kai se, siis jos laitetaan kaikki konservatiivit jonoon, nii sit joku on vaan vähiten esim naisvastanen. Mut siinä vastakohdassa onkin jo myönteinen.
Ja ku palstaa vaikka seuraa, niin täällä halutaan vaimentaa toisinajattelijat, eli vähänkään suvaitsevaiset tai liberaalit.
Nykyaijan paradoksi: usein kaikkein suvaitsemattomimpia ovat ne, jotka kutsuvat itseään liberaaleiksi tai suvaitseviksi. Miten palstalla vamentaminen tapahtuu? Eri mieltä oleminen ei ole suvaitsemattomuutta.

Mätisäkki I hourii teltasta, jota ei ollut olemassakaan kesällä 2024 Kampin torilla. Hän lukee omia juttujaan ja värittää niitä väriliiduillaan.
Säälin terapeutteja, jotka saavat potilaikseen Mätisäkin kaltaisia henkilöitä. Täysin hukkaan heitettyä aikaa.
Ei vapaaehtoisen ihmisen kannata ryhtyä netissä helpottamaan Suomen surkeaa mt-hoito-ongelmaa.
Some pahentaa sekaisin olevien kirjoittajien sekavuuta.

Ikäväkseni tunnistin erään kouluaikaisen tuttavani samasta kuvasta jossa Alepa on tyttärentyttärensä kanssa. Petyin kun nyt tiedän hänenkin olevan demari 😢
Olet väärässä. Olin täysin yksin liikkeellä. S-ryhmän alepoissa on paljon naisia, joten jatkakaa pähkäilyä.
Anniina lupasi tälle päivälle kauniita kumpupilviä.
Ne ovat palstan pervoille ainut lohtu naisettomassa ja harmaassa elämässään.

Olet väärässä. Olin täysin yksin liikkeellä. S-ryhmän alepoissa on paljon naisia, joten jatkakaa pähkäilyä.
Anniina lupasi tälle päivälle kauniita kumpupilviä.
Ne ovat palstan pervoille ainut lohtu naisettomassa ja harmaassa elämässään.
Huono harhautusyritys. Vai dementian syytä?

Kuvahan oli demareiden vaaliteltalta ja itse kehuit palstalla päässeesi Ylen kuvaan siellä vieraillessasi!

Kuumimmat

Yhteistyössä