Putin ja Trump menettivät trumpetistiputinistipersusaarekkeen Euroopasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Wikin kertomaa Ukrainan seuraavasta pääministeristä.

"Peter Magyar on konservatiivi. Hän on vältellyt ottamasta kantaa seksuaalivähemmistöjen oikeuksiin. Hän on luvannut parantaa julkisia palveluja Unkarissa. Magyar kannattaa tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ja haluaa lopettaa hallituksen vierastyöläisohjelman."

Mä en ole voittanut enkä hävinnyt.

Ihmetyttää vain kuinka yksipuolinen uutisointi uppoaa osaan porukasta kuin kuuma veitsi voihin.

Suomessakin jotkut luulee Suomen talousongelmien ratkeavan kun antavat vuoden kuluttua äänensä demareille, mut eihän se niin mene, vaan hyvinvointivaltiotamme ajetaan alas vielä ensi vuosikymmenelläkin hallitusten väristä riippumatta.

Mitään sellaista ajuria ei ole näköpiirissä joka nostaisi Suomen uuteen kukoistukseen.
Minä ainakin olin jopa järkyttynyt kun realistinen uutisointi diktaattori-Orbanin häpeilemättömästä kansan varojen kavaltamisesta selvisi, varsinainen pikku-putin tuo roisto.

Etkö yhtään ihmettele että 66 % oli häntä vastaan ja hän sai myös kansan liikkeelle äänestämään liki 70% aktiivisuudella. Jollaista ei olla ennen nähty. Halu vaihtoon oli ilmiselvä.

Sä osaat iloita tästä: vaalivoittaja "Magyar on sanonut vastustavansa unkarilaisten aseiden tai rahallisen tuen lähettämistä Ukrainaan sekä Ukrainan nopeutettua EU-jäsenyyttä".
En ole seurannut lehtijuttuja. Katsoin vain eilen iltauutiset. Kaivattu muutos, joka on parempi kuin menneen maailman väkisin ylläpito. Trump ei ole ottanut asiaan vielläkään kantaa sen mukaan mitä selasin uutisia puoli tuntia sitten.

Yhteistyössä