V
vierailija
Vieras
Kannatta kokeilla pesuainetta!Ei oo kuin leivinjauhetta ja vanilliinisokeria.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannatta kokeilla pesuainetta!Ei oo kuin leivinjauhetta ja vanilliinisokeria.
Juu ei ole, K tekee biisejä kenen kanssa haluaa ja parhaat julkaistaanEdelleen. Ei kannata esittää asiantuntijaa, kun et tiedä mistään mitään. Tässä ei ole Warner mukana mitenkään, joten mitä ihmeen ylempiä tahoja tähän on tarvittu.
Millälailla Warner sitten ois sen Käärijä x Bojan songin esteenä?Miten Warner päättäisi Rekamin biiseistä? Kukahan tässä on tyhmä.
Onko fansalea?Ettekö te nyt muista, että Kärtsän Areena keikallekin monet ostivat lippuja vain Joksujen takia. Nyt he voivat myydä ne Areena-liput ja mennä Joksujen omalle keikalle. Suosio on taattu. Joku vika siinä myyntisysteemissä varmasti, kun kyllähän nyt 700 lippua olis muuten mennyt sekunneissa.
Kyllähän sieltä tulee neuvoa, mitä kannattaa ja mitä ei kannata julkaista.Millälailla Warner sitten ois sen Käärijä x Bojan songin esteenä?
Tai kloroformiaKannatta kokeilla pesuainetta!
Varmaan suurin "este" on se, ettei mitään oikeeta songia oo edes olemassa.Millälailla Warner sitten ois sen Käärijä x Bojan songin esteenä?
Ei menny. Ei ketään enää kiinnosta.Joksut myi sitten Tavastian minuuteissa vai? Niinkö se meni.
Onhan hoopo.Varmaan suurin "este" on se, ettei mitään oikeeta songia oo edes olemassa.
Miks se naurattaa sua?Onneksi Joksut vihdoinkin tulevat keikalle Helsinkiin eivätkä Turkuun![]()
Lippuja enää rajoitetusti saatavilla.Ei menny. Ei ketään enää kiinnosta.
Joost on myös 17.4 siellä, että se olisi realistisempi. K oli eilen vielä Suomessa.Onko K jo lähdössä LA:iin nyt? Ehkä menee Coachellaan ja tsekkaa Joostin keikanja sit 16.4. on jo Red Rocks.
Joksut ovat jotenkin siinä käsityksessä, että Turussa on heillä erityisen paljon faneja ja että se olisi Suomen vetävin keikkapaikkakunta heilleMiks se naurattaa sua?
Ei tietenkään valitse itse, oletko ihan juntti?No tuota oletko niin tyhmä, ettet edes ymmärrä lukemaasi ja mihin kommentoit. Kyse oli siitä, kun joku väitti, ettei K itse valitse collabejaan vaan isommat tahot.
No on. Itse sanoivat, Jere & Bojan.Ei ole, apina.
Mikäs juntti sieltä puskasta nousi.Ei tietenkään valitse itse, oletko ihan juntti?
Turussa on Marja-Leena, Anneli ja Ritva ja kourallinen tyttöpoikiaJoksut ovat jotenkin siinä käsityksessä, että Turussa on heillä erityisen paljon faneja ja että se olisi Suomen vetävin keikkapaikkakunta heille![]()
Näinpä juuri.Ei tietenkään valitse itse, oletko ihan juntti?
Juntti juntin tunnistaa.Mikäs juntti sieltä puskasta nousi.