V
vierailija
Vieras
Surullinen kohtalo tämä mammaAi sinä, voi että. Koita vaikka mennä kampaajalle, jos se pelastaisi jotain.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Surullinen kohtalo tämä mammaAi sinä, voi että. Koita vaikka mennä kampaajalle, jos se pelastaisi jotain.
Ehkä sun pitäisi tosiaan puhua huonosta olostasi jollekin. Ei tuollainen sulle tuntemattoman ihmisen jatkuva ilkeä haukkuminen ole tervettä. Tosin narskutrollille ei taida keskusteluapukaan tehota, mutta aina voi yrittää.Kuvien katsojan kasvoille leviää välitön pierunhaisteluilme ja verkkokalvot rukoilevat suodatusta. Joskus oli sentään ihan harmittoman söötti, nykyään vain vastenmielinen.
Kunnon juntti, ei osaa edes kirjoittaa.Surullinen kohtalo tämä mamma![]()
Ja sinulla on kiire kiusata toisia kirjoittajia, muka tietäväisenä itse.Hän on varsinainen partiolainen: aina valmiina haukkumaan. Ei ehdi edes kunnolla lukea toisten kommentteja, kun jo on "vastineitaan" kirjoittamassa. Kai siinä kiireessä huteja tulee![]()
TämäKunnon juntti, ei osaa edes kirjoittaa.
Normaaliälyinen ymmärtää kyllä.Kunnon juntti, ei osaa edes kirjoittaa.
Onko se vielä jäähyllä discordissa?Leivos taitaa olla nykyään ihan pohjaanpalanut, katkeruus haisee.
Joo, kirjoittaa täällä kyllä.Onko se vielä jäähyllä discordissa?
Ei kirjoittele.Joo, kirjoittaa täällä kyllä.
Entäs ihminen, joka käyttäyttyy eläimellisesti? Ehkä ansaitsee huolimattoman pronomiinin.Ihminen on hän, eläin se niin että.
Kyllä kirjoittelee monesti. Olen monesti tunnistanut. En kerro mistä, mutta 100% varmasti.Ei kirjoittele.
Ja se kaverinsa M.Joo, kirjoittaa täällä kyllä.
Ei käyttäydy, asioiden kritisointi on ihan tervettä.Entäs ihminen, joka käyttäyttyy eläimellisesti? Ehkä ansaitsee huolimattoman pronomiinin.
No ethän ole, minua väitetty häneksi monta kertaa, oikonut olen. Ei ole tyylistään kirjoittelua edes ts. kirjoittaa paremmin.Kyllä kirjoittelee monesti. Olen monesti tunnistanut. En kerro mistä, mutta 100% varmasti.
Näkeehän sen kuka tahansa, että täällä kirjoittaa. Innolla odotan paluuviestiä discordiinKyllä kirjoittelee monesti. Olen monesti tunnistanut. En kerro mistä, mutta 100% varmasti.
Nyt ei Pentti puhuta sun viesteistä, ne on yhtä tunnistettavia.No ethän ole, minua väitetty häneksi monta kertaa, oikonut olen. Ei ole tyylistään kirjoittelua edes ts. kirjoittaa paremmin.
Hmm, jos et kirjoita kaikkia hauklumaviestejä itse niin et voi tietää.Ei kirjoittele.
Sen tyylin tunnistaa, hyvä yritys vaan mollata kyseistä ihmistä.Hmm, jos et kirjoita kaikkia hauklumaviestejä itse niin et voi tietää.
Mikähän on tällä kerralla ”syy”, että ollut viikon poissaNäkeehän sen kuka tahansa, että täällä kirjoittaa. Innolla odotan paluuviestiä discordiin![]()
En ole se pöntti kirjoittaja kyllä, plus ettei tunnista, minun on välillä luultu olevan paikalla silloinkin ku en ole.Nyt ei Pentti puhuta sun viesteistä, ne on yhtä tunnistettavia.
Tämä.Nyt ei Pentti puhuta sun viesteistä, ne on yhtä tunnistettavia.