V
vierailija
Vieras
Miehelle liian alhainen.Varasin verikokeen huomiselle, toivottavasti ne rautaarvot ois paremmat nytten, viimeksi hb vaan 109 ja ferriini 13. Sekä se outo tulehdusarvojuttu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehelle liian alhainen.Varasin verikokeen huomiselle, toivottavasti ne rautaarvot ois paremmat nytten, viimeksi hb vaan 109 ja ferriini 13. Sekä se outo tulehdusarvojuttu.
En ole sellainen. Miehillä kai harvemmin hb pääsee laskeen alhaiseksi.Miehelle liian alhainen.
Sinun ruokavaliosi on sellainen, etten ihmettelisi.En ole sellainen. Miehillä kai harvemmin hb pääsee laskeen alhaiseksi.
Ai miten niin? Mutta nainen tosiaan oon, ja syön lihaa, kanaa, kasviksia, ruisleipää, kaurapuuroa jne. ihan suht monipuolisesti kyllä.Sinun ruokavaliosi on sellainen, etten ihmettelisi.
Opettele lukemaan, en kirjoittanut itsestäni siinä kohtaa.Kerroit olevasi pippapää. Onko se sun sukunimi.
Tää on kyl niin mahtava käänne, että mun samishenkilö sai tuollaisen voiton, kun oli enää ajan kysymys muutenkin, että ois samisteltu (perimällä) varakkuuskin!En oo ettinytkään mitään uutta työtä, ja nythän ei rahan puolesta edes tarvitsekaan. Harhaisena luulet olevas jokin auktoriteetti täällä.
Sinulla taitaa olla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi.Opettele lukemaan, en kirjoittanut itsestäni siinä kohtaa.
Hän on trolli, pöhelö.Tää on kyl niin mahtava käänne, että mun samishenkilö sai tuollaisen voiton, kun oli enää ajan kysymys muutenkin, että ois samisteltu (perimällä) varakkuuskin!
t. Aito
Enhän ole. Olet kateellinen koska olen mies että niin.Hän on trolli, pöhelö.
No eihän ole. On täysin johdonmukaisesti kertonut voitostaan.Hän on trolli, pöhelö.
Missä Aidon ja Pentin häät pidettäisiin? Maalaishäät Liedossa vai Hämeenlinnassa?Voisit mennä vaikka naimisiin tämän Pentin kanssa. Herra ja Rouva Pippapää.
En ole, taidat olla ihan kuule itse.Hän on trolli, pöhelö.
Tää ei ole minulta, jonkun idarimatkijan sekoiluja.Enhän ole. Olet kateellinen koska olen mies että niin.
Heh heh, en asu Liedossa saati ole mies edes.Missä Aidon ja Pentin häät pidettäisiin? Maalaishäät Liedossa vai Hämeenlinnassa?
Niinno tota loppuosaa vaikeaa arvioida, vanhempani hyväkuntoisia seitsemänkymppisiä kuitenkin vasta, isällä diabetes, mutta kiva näin, varsinkin ku hyvinkin harvinaista kohdalle osua. Tietty minun voitto pienempi kuin jollain miljoona eurojakkivoittajilla. Mutta sellaisen taloudellisen turvan pitäis antaa.Tää on kyl niin mahtava käänne, että mun samishenkilö sai tuollaisen voiton, kun oli enää ajan kysymys muutenkin, että ois samisteltu (perimällä) varakkuuskin!
t. Aito
Vähintään 500 000eurolla pääsee voittokahveille Veikkauksen konttoreille, tarkistin. Ai että kun tännekin tulis...Niinno tota loppuosaa vaikeaa arvioida, vanhempani hyväkuntoisia seitsemänkymppisiä kuitenkin vasta, isällä diabetes, mutta kiva näin, varsinkin ku hyvinkin harvinaista kohdalle osua. Tietty minun voitto pienempi kuin jollain miljoona eurojakkivoittajilla. Mutta sellaisen taloudellisen turvan pitäis antaa.
Käärijän bolero selviää räjähdyksestä ja jää maamerkiksi tänne tuleville humanoideille.
En saanut edes noin paljoa, ja pääsin.Vähintään 500 000eurolla pääsee voittokahveille Veikkauksen konttoreille, tarkistin. Ai että kun tännekin tulis...
Liedon maalaishäät varmaankin, Pentti laihduttaa niitä varten, on kertonut täällä tarkasti ruokavaliostaan ja veriarvoistaan.Missä Aidon ja Pentin häät pidettäisiin? Maalaishäät Liedossa vai Hämeenlinnassa?
Onko Veikkauksessa bojeristeja...ne on soluttautunu kaikkialleEn saanut edes noin paljoa, ja pääsin.
No varmaan vaikuttaa sekin onko päävoitto vai ei, kuten minulla oli.Onko Veikkauksessa bojeristeja...ne on soluttautunu kaikkialle
Mitä onkaan tapahtunut K:n sormelle? Kuva, jossa imee limua. Joku kyseli mustakivisen sormuksen perään. Sen paikka taisi olla just tässä sormessa.