K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kun näyttää puhetta mahtuvan, niin itse olen nukkunut levottomasti. Puolen yön aikaan ilmassa lenteli useampaan kertaan hornettaja. Varmasti olivat menossa turvaamaan rajoja, kun droneja lentää jälleen lähelle Suomenlahtea. Lapsesta asti ollut sodan pelko voimakkaana ja kaikki tuntuu tulevan koko ajan lähemmäs.

Täällä kun näyttää puhetta mahtuvan, niin itse olen nukkunut levottomasti. Puolen yön aikaan ilmassa lenteli useampaan kertaan hornettaja. Varmasti olivat menossa turvaamaan rajoja, kun droneja lentää jälleen lähelle Suomenlahtea. Lapsesta asti ollut sodan pelko voimakkaana ja kaikki tuntuu tulevan koko ajan lähemmäs.
Tällä miehellä on terve asenne!

Kuvitellaanpa hetki, että voisimme opettaa koirallemme "pieru-etikettiä". Kun kohtaatte aamulenkillä naapurin ja hänen pörröisen ystävänsä, koiranne katsoo sinua, nyökkää ymmärtäväisesti ja päättää säästää lähiympäristön tuoksuiltaan. Illanistujaisissa, kun ystävät kerääntyvät porukalla katsomaan elokuvaa, koirasi istuu jalat ristissä ja silmät kaventuneina, viestien "Ei huolta, pidän pommit piilossa ja hajut sisälläni!". Kun mietitään, minkälainen erityiskoulutus vaadittaisiin tällaisen käytöksen opettamiseen, voimme vain kuvitella hauskoja treenitilanteita, joissa koirasi istuu ajattelevaisena oppitunnilla treenaamassa ja opiskelemassa peräreiän hienomotoriikkaa ja hallintaa.

Yhteistyössä