Palstamummot xs-kokoon?

En minä peilistä naista näe. Tuo tuossa vierellä pyörivä osti viime viikonloppuna kolme uutta paitaa. Kysyin, mitä kokoa ovat. Olivat kokoa S, mikä ei ollut yllätys. :giggle:

Hän siellä pyörii ja varmaan saa aikaiseksi yhtä sun toista samalla, kun sinä kirjoittelet "mammapastalla" arvostelemassa naisia ja länttäämässä kuvia.

Tosi ihana mies, oikee hottis🙄

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Hän siellä pyörii ja varmaan saa aikaiseksi yhtä sun toista samalla, kun sinä kirjoittelet "mammapastalla" arvostelemassa naisia ja länttäämässä kuvia.

Tosi ihana mies, oikee hottis🙄
Ehkä se on sitä itsensä kiihottamista mistä kyseinen jannu aiemmin kirjoitti jossain ketjussa. Yli kaksikymppiset naiset eivät kuulema kiihota Omena-Jussia.
Hesarissa on juttu ruotsalaisesta naisesta, joka raiskattiin Pariisissa 30 vuotta sitten Epstein-rinkiin kuuluvan teinityttöjen metsästäjän toimesta. Ranskassa raiskaussyyte vanhenee 20 vuodessa.
Pelkään, että tämä palsta ruokkii nuorten naisten kaltoinkohtelua. Vuosikymmeniä jatkunut Omena-Jussin tekemä aivopesu palstalla kolahtaa joihinkin lukijoihin.

Ehkä se on sitä itsensä kiihottamista mistä kyseinen jannu aiemmin kirjoitti jossain ketjussa. Yli kaksikymppiset naiset eivät kuulema kiihota Omena-Jussia.
Hesarissa on juttu ruotsalaisesta naisesta, joka raiskattiin Pariisissa 30 vuotta sitten Epstein-rinkiin kuuluvan teinityttöjen metsästäjän toimesta. Ranskassa raiskaussyyte vanhenee 20 vuodessa.
Pelkään, että tämä palsta ruokkii nuorten naisten kaltoinkohtelua. Vuosikymmeniä jatkunut Omena-Jussin tekemä aivopesu palstalla kolahtaa joihinkin lukijoihin.

Aivan järkyttävää tekstiä tulee joidenkin miesten näppikseltä. Mikä on mennyt pieleen, että joistakin tulee tuollaisia? Jotenkin kornia, että tämä artikkeli on sijoitettu "hyväolo"-osioon.

"Monet naiset kertovat pelkäävänsä. Ilmapiiri on muuttunut. Someen tulee jatkuvasti viestejä, jotka ovat hyvin ahdistavia. Nyt he kertovat kokemuksensa. ”Tavalliset miehet” käyttävät väkivallalla uhkailuun jopa Valkeakoskella raiskatun ja murhatun Vendin kohtaloa."

Tarkkuutta, olen vain kertonut tieteellisistä tutkimuksista, joiden mukaan 25-vuotiaat ovat kaiken ikäisten miesten mielestä haluttavimpia.

Niin, raskaudet/imetys kasvatti tissejä ja vuoden tuoneet muutaman lisäkilon, mistä on hyötyäkin, ylittää nyt verenluovutuksen minimipainon....

Sehän se. Olen itse ollut XS-kokoa viimeksi varmaan teininä tai täysi-ikäisyyden kynnyksellä, sitten alkoi tulla pituutta (olen noin 10 senttiä pidempi kuin artikkelissa mainittu näyttelijä) ja hartiat kasvaa ja rinnat ja etenkin raskauksien ja imetysten myötä niin ei todellakaan mahdu mikään pikkupaituli :D

En oikein ymmärrä, mikä tämän aloituksen tarkoitus sinulta oli. Terveellisesti voi ja kannattaa syödä ja niin että voi hyvin, mutta ei se välttämättä korreloi vaatekokoon.

Oletko itse pieni mies vai iso mies? Vai ihan keskinkertainen?

Sehän se. Olen itse ollut XS-kokoa viimeksi varmaan teininä tai täysi-ikäisyyden kynnyksellä, sitten alkoi tulla pituutta (olen noin 10 senttiä pidempi kuin artikkelissa mainittu näyttelijä) ja hartiat kasvaa ja rinnat ja etenkin raskauksien ja imetysten myötä niin ei todellakaan mahdu mikään pikkupaituli :D

En oikein ymmärrä, mikä tämän aloituksen tarkoitus sinulta oli. Terveellisesti voi ja kannattaa syödä ja niin että voi hyvin, mutta ei se välttämättä korreloi vaatekokoon.

Varmaan monellakin tapaa keskinkertainen....

Suosittelen skippaamaan yli kyseisen hombren hajatelmat.
Hän on ajatustensa ja päähänpinttymiensä vanki eikä edes halua muuksi muuttua. Ehkä aasialaishekumointi on jo yleinen ilmiö Suomessa. Siro ja pienirakenteinen, vailla omaa tahtoa oleva nukke on helppo saalis luolamiestasolle jämähtäneille persuäijille.

Yhteistyössä