V
vierailija
Vieras
Hän on psykopaatti.Törkeää tulla ketjuun, jossa kiusauksesi uhrit tarjoavat toisilleen vertaistukea, jatkamaan heidän kiusaamista. Teillä narsisteilla ei ole mitään rajoja törkeydelle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän on psykopaatti.Törkeää tulla ketjuun, jossa kiusauksesi uhrit tarjoavat toisilleen vertaistukea, jatkamaan heidän kiusaamista. Teillä narsisteilla ei ole mitään rajoja törkeydelle.
Koko palstan kaikkein ihminen vastaa tuossa yllä, ei minulle.Sinun narsismi on vielä pahempi kuin idolisi Trumpin.
Uhriudut syyttä suotta. Provosoit riitaa, ja kun saat vastapallon heittäydyt uhriksi.
Minulle hän on nyt joka puolella pääkopassaan vilistävien markopetri -menninkäistensä takia Marjatta-PirkkoAlepa, minun ei tarvitse sen paremmin ostaa kuin myydäkään seksiä. Jos jossakin huumekauppaa havaitset, saat oikein mielellään sitä häiritä.
Mutta huomaatko, miten hyödyllistä oli jos sinä ja muutkin vierailijat rekisteröityisitte. Minua kutsut nikkiini viitaten, kaikki muut ovat sinulle "Marko-Petrejä".
Marko-Petri otti nikikseen äitinsä ja mummonsa nimet.Minulle hän on nyt joka puolella pääkopassaan vilistävien markopetri -menninkäistensä takia Marjatta-Pirkko![]()
Sulla viiraa eniten, mutta ethän sä sitä itse tajua.Marko-Petri otti nikikseen äitinsä ja mummonsa nimet.
Omena-Jussi ja Marko-Petri ovat kuin kaksi marjaa.
Vaikea päättää kummalla viiraa enemmän.
Just noin. Ehdit kommentoimaan ensinSulla viiraa eniten, mutta ethän sä sitä itse tajua.