V
vierailija
Vieras
Matkijakin pääsi paikalle.Ai mikä siis? Nytten en ymmärrä niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Matkijakin pääsi paikalle.Ai mikä siis? Nytten en ymmärrä niin.
Ai missä että niin?Matkijakin pääsi paikalle.
Roolihahmo valtasi sun kehonMitäs sössötät, omana itsenäni kirjoittelen niinkuin aina.
Mies olen että niin.Roolihahmo valtasi sun kehon
Älä yritä nytten, pölö.Mitäs sössötät, omana itsenäni kirjoittelen niinkuin aina.
Biseksuaalisia ihmisiä on olemassaBojan on homo ja Dzejla lesbo, joten ei tässä ole mitään jossiteltavaa.
Eipä ollut minun vastaus sitten, tutkin margariinilaatuja äskön. Jodelissa eivät tiedä näköjään mitään näistä.Mies olen että niin.
Eipä kiinnosta teiän hahmot.Roolihahmo valtasi sun kehon
Huono feikkaaja olet.Älä yritä nytten, pölö.
Lisää jossittelua.Biseksuaalisia ihmisiä on olemassa
Ja tän perusteella minun pitäis kai vaihtaa margariini takasin Keijuun, noi oivariinit ei taida olla terveydelle paras valinta, jodelissa taas luultiin jotain Minilättaa hyväksi valinnaksi (pelkkä sydänmerkki ei sellaista kerro)Eipä ollut minun vastaus sitten, tutkin margariinilaatuja äskön. Jodelissa eivät tiedä näköjään mitään näistä.
Siis laittaisitko tähän jonkun esimerkin sellaisesta kommentista? Että nähtäisiin me muutkin, ettei taas ole vain kyse sun omasta suhtautumisestasi. En mitenkään jaksa uskoa, että täällä kukaan ”kadehtii” Käärijää. Ei tuossa urassa ja muussakaan tekemisessä ole kerta kaikkiaan mitään kadehdittavaa. Ainakaan minusta.Ainakin sulla tuntuu olevan kovasti kiinnostusta mollata tän "nobodyn" ulkonäköä ja tekemisistä. Kaikki uudet kuvat ja jutut tuntuu aina herättävän saman katellisen solvaustulvan täällä![]()
Missä tää oli? Ja milloin?Mitä sinä höpiset?
Juontaja kysyi häneltä yksinkertaisesti, miksi hänen rakkauselämästään ei tiedetä mitään, ja hän vastasi, että hän pitää sen yksityisenä ja näyttää vain sen, mitä haluaa. Bojania ei mainittu lainkaan.
Menevät naimisiin!Varmaan hoet tota sittenkin kun ne menee naimisiin. Ystävän ja kollegan kanssa kulissiliittoon että.
Häh, eikö se ole Jan? Tossa viitattiin varmaan eri postaukseen.Bojan on siinä kuvassa taapero, ei tuntenut Kta sillon vielä
Bojan on homo ja Dzejla lesbo, joten ei tässä ole mitään jossiteltavaa.
Tai oikeastaan tästäkin löytyy eri lähteistä hyvin montaa tietoa eli jos jollain ketjulaisella on parempaa niin saa avautua, vielä oli viimeks kolesteroliarvot kohdillaan, mutta aika lähellä sitä rajaa.Ja tän perusteella minun pitäis kai vaihtaa margariini takasin Keijuun, noi oivariinit ei taida olla terveydelle paras valinta, jodelissa taas luultiin jotain Minilättaa hyväksi valinnaksi (pelkkä sydänmerkki ei sellaista kerro)
Oivariini ja Minilätta (rasvaa vain 28 % on huono terveydelle vaikka toisin luullaan) jäivät tutkimuksessa hännille epäterveellisinä. Keiju ja joku muu tuote ekana terveellisiä. Käytän Keijua, jossa rasvaa 70 %. Tämä on suositus eli rasvaa 60-70 %. Tarkat tiedot ovat nähtävissä netissä.Ja tän perusteella minun pitäis kai vaihtaa margariini takasin Keijuun, noi oivariinit ei taida olla terveydelle paras valinta, jodelissa taas luultiin jotain Minilättaa hyväksi valinnaksi (pelkkä sydänmerkki ei sellaista kerro)
Lässyn lässyn, itse et vaikuta sen mukavammalta ainakaan. Ja siis kaikki täällä käyvät vaikuttavat myös olevan ihan mukavaa väkeä kun ympärillä ei ole raivostuttavia pässejä, joita on pakkokin haukkua.K-fanit ovat paenneet täältä, ja jäljelle jääneet ovat edelleen yhtä myrkyllisiä, pahantahtoisia ja ilkeitä niin toisilleen kuin K:ta kohtaan. Paljastui ainakin, ketkä tätä sairasta ketjua pitää yllä. JO-fanina toivon, etten koskaan tapaa yhtäkään teistä keikoilla ja ihmettelen rehellisesti ääneen, miten niin ihanalla bändillä voi olla näin sairaita faneja.
Juu, siis tossa minun käyttämässä Oivariinissa on siis sydänmerkki ja rasvaa toi 60% niin aattelin sit et ois hyvä, mutta kovaa rasvaa ilmeisesti enemmän kuin Keijuissa. Sit taas joissakin ketjuissa haukutaan kaikki nämä margariinit, että tiedä sit mikä ois oikea valinta. Keiju Valkoinen ei ollut kovin hyvää, siinä ois kaikkein vähiten ilmeisesti ylimääräisiä aineita. Ite lihoan, jos on yli 60% sitä rasvaa jatkuvassa käytössä.Oivariini ja Minilätta (rasvaa vain 28 % on huono terveydelle vaikka toisin luullaan) jäivät tutkimuksessa hännille epäterveellisinä. Keiju ja joku muu tuote ekana terveellisiä. Käytän Keijua, jossa rasvaa 70 %. Tämä on suositus eli rasvaa 60-70 %. Tarkat tiedot ovat nähtävissä netissä.