Symbolismia naisen alaselässä?

Johnny Appleseed

Tunnettu jäsen
05.03.2024
7 004
1 268
113
Olympialaisissa menestyneen taitoluistelija Alysa Liun alaselän tatuointi kuohuttaa.
Voisiko palstan okkultismin pääasiantuntija (vai pitäisikö sanoa pääokkultisti?) @Echo määrittää, onko kysymyksessä Babhomet?

kyyeqaoi.xomuoz1iunm.kv40susvkaa.0o2.jpg

Minua ei aihe häiritse, sen sijaan kauniin aasialaisihon töhriminen kyllä. Onneksi karvat kuitenkin pysyvät kurissa:

Aika persoonallinen on Alysan hiustyylikin...
alysa-liu.gif

Alepaa lohduttanee tieto siitä, että Alysa painaa 45 kg.

Babhomet-patsas
baphomet-statue.jpg

Typerästi värjätyt hiukset.
Kieltämättä. Alysalla on ”poikkitaiteellista” mutta suomalaisella laulajalla Vestalla ”pitkittäistaiteellista” 😉

Kieltämättä. Alysalla on ”poikkitaiteellista” mutta suomalaisella laulajalla Vestalla ”pitkittäistaiteellista” 😉

Tuon tyylin taisi tuoda muotiin australialaislähtöinen Sia, sekä itse esiintyessään että videoillaan esiintyvien tanssijoiden kohdalla.

39-7720966022ae22840db

Tällä Sian hittivideolla ei kaksivärityyliä näy, mutta muuten hieno (ei ehkä Echon mielestä?).

Hiusten värillä on helppo erottua, tässä k-pop-ryhmä Red Velvet yli kymmenen vuoden takaa.
FcTa5cSb3sWB11d-AJ2VUpKfdHDz07KVvUVx2dlGo1Xvmwp_R1F_84rEY0nZaqdN7BOQyC7JBbFa-TFuLx-O1PocJ0jdfmMR2UA=nu-e365-rj-q80-w925

Mua ei kiinnosta
-jonkun naisen alaselkä
-tatskat
-Baphomet.

Mutta tuosta suttutatskasta ei ota selvää, onko siinä kuvattu kattolamppua vai naisen sukupuolielimiä munasarjoineen ja kohtuineen.

Mutta tukka on kiva! :)

Tuon tyylin taisi tuoda muotiin australialaislähtöinen Sia, sekä itse esiintyessään että videoillaan esiintyvien tanssijoiden kohdalla.

39-7720966022ae22840db

Tällä Sian hittivideolla ei kaksivärityyliä näy, mutta muuten hieno (ei ehkä Echon mielestä?).

Hiusten värillä on helppo erottua, tässä k-pop-ryhmä Red Velvet yli kymmenen vuoden takaa.
FcTa5cSb3sWB11d-AJ2VUpKfdHDz07KVvUVx2dlGo1Xvmwp_R1F_84rEY0nZaqdN7BOQyC7JBbFa-TFuLx-O1PocJ0jdfmMR2UA=nu-e365-rj-q80-w925
Näin Epsteinin valossa tuo Sian videohan on ihan illuvideo...nuori likka, toisen silmän näyttö jne.
Sian toisella videolla Shia Lebouf eli aikuinen mies retuuttaa tuota samaa likkaa...jaiks.

Näin Epsteinin valossa tuo Sian videohan on ihan illuvideo...nuori likka, toisen silmän näyttö jne.
Sian toisella videolla Shia Lebouf eli aikuinen mies retuuttaa tuota samaa likkaa...jaiks.
Maddie Ziegler on nykyisin tanssija ja näyttelijä. Tuota Chandelier-videota kuvattaessa hän oli 11-vuotias mutta opiskellut tanssia jo vuosia.
ef7fcadac175ac869fd09164b03d5e97.jpg

Yhteistyössä