K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kb discord on kyllä niiiiiiin kuollut, kannattiko alkaa vänkäämään siellä mistä saa jutella ja mistä ei... ensin riideltiin ja sit aloitettiin ziljoona uutta ketjua eri aiheille. Lopputulos: sammui koko pska.
Kuinka monta Discordin palvelinta on perustettu sitä kautta? JO fanit ovat oletettavasti kompostissa, shipparit siirtyneet omaan ja K faneilla epäilen olevan useita.

Ainoostaan K yrittää välillä saada siihen uutta kipinää julkaisemalla kuvia instaan, ettei nyt koko homma ihan unohtuis, kun pitäis vissiin vielä yksi biisi promota homoillen.

Kärtsä on kyllä postannut ihan kaverikuvia lomalta. Jos shippaajat siitä saa kipinää, se on heidän asiansa. Luuletko, et Kärtsää oikeasti kiinnostaa joidenkin shippaajien kotkotukset?

Trollollooo. SINÄ ja muut tossarit näette niissä tuollaisia ilmeitä. Ihan tavallista kaverimeininkiä niissä kuvissa on ollut. Samanlaista kuin monen muunkin kaverin kanssa.
No, ei se kyl ihan samanlaista oo, ei tarvii olla mikään shippari sen nähdäkseen, itse näen siinä hyvää ystävyyttä jota yritetään vähän feikata joksikin muuksikin, koska luullaan että fanit sellaista haluaa. Sinä katsot niitä joidenkin K:ta palvovien lasien kautta, sun mielestä se ei varmaan sellaiseen voisi syyllistyä 😇

No, ei se kyl ihan samanlaista oo, ei tarvii olla mikään shippari sen nähdäkseen, itse näen siinä hyvää ystävyyttä jota yritetään vähän feikata joksikin muuksikin, koska luullaan että fanit sellaista haluaa. Sinä katsot niitä joidenkin K:ta palvovien lasien kautta, sun mielestä se ei varmaan sellaiseen voisi syyllistyä 😇
Pipiksessä oli kuitenkin oikeasti rakastuneita ja palvovia ilmeitä, mutta se on ihan ymmärrettävää.

Tossarit yrittää olla omasta mielestään nokkelia... tyhmiä trollauksia nämä tälliset.

Yhteistyössä