V
vierailija
Vieras
Vanhentaa sitä entisestään.Kauhistuttava tuo melanoomarusketus k:n rinnassa , uusin Story
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vanhentaa sitä entisestään.Kauhistuttava tuo melanoomarusketus k:n rinnassa , uusin Story
Keksipä lisää, enpä ole vielä tähän mennessä tehny aloituksia siellä.Kelätossari taas jodelissa![]()
Eiköhän molemmilla miehillä ole omat menonsa, lomansa, ystävänsä, elämänsä. Ei tarvi viihdyttää ketään. Molemmat suht tuoreessa parisuhteessa, joten varmaan mieluiten nauttivat tyttöystäviensä seurasta.
Paitsi että valehdellut töissä olemisen.Kelätossari taas jodelissa![]()
On taas melkosta paskaa.Minuakin ihmetyttää se täydellinen kiinnostuksen ja kemian puute yhtään kenenkään naispuolisen kanssa aiemmin. Esim. miten Jure ja Jan (?) silmäilivät innoissaan Alessandraa, kun taas B suhtautui kuin mummivainaan kaukaiseen pikkuserkkuun. Kyllä te kaikki tiedätte sen energian, mikä miehissä syttyy kauniin naisen lähellä, vaikkei mitään iskemistä olisikaan meneillään. Sitä on mahdoton peittää. Tai mikä se Israelin viisuedustaja olikaan, sama juttu kun vetivät duettoa. Mutta ehkä hän vaan tosiaankin syttyy vain siitä oikeasta.![]()
Ei noi muutkin sillä tavalla silmäilleet, ihan omia kuvitelmiasi tämä, Krisin oma tyttöystävä on superkaunis.Minuakin ihmetyttää se täydellinen kiinnostuksen ja kemian puute yhtään kenenkään naispuolisen kanssa aiemmin. Esim. miten Jure ja Jan (?) silmäilivät innoissaan Alessandraa, kun taas B suhtautui kuin mummivainaan kaukaiseen pikkuserkkuun. Kyllä te kaikki tiedätte sen energian, mikä miehissä syttyy kauniin naisen lähellä, vaikkei mitään iskemistä olisikaan meneillään. Sitä on mahdoton peittää. Tai mikä se Israelin viisuedustaja olikaan, sama juttu kun vetivät duettoa. Mutta ehkä hän vaan tosiaankin syttyy vain siitä oikeasta.![]()
Järkyttävää paskaa tällainen: "kaikki tiedätte sen energian, mikä miehissä syttyy kauniin naisen lähellä, vaikkei mitään iskemistä olisikaan meneillään."Minuakin ihmetyttää se täydellinen kiinnostuksen ja kemian puute yhtään kenenkään naispuolisen kanssa aiemmin. Esim. miten Jure ja Jan (?) silmäilivät innoissaan Alessandraa, kun taas B suhtautui kuin mummivainaan kaukaiseen pikkuserkkuun. Kyllä te kaikki tiedätte sen energian, mikä miehissä syttyy kauniin naisen lähellä, vaikkei mitään iskemistä olisikaan meneillään. Sitä on mahdoton peittää. Tai mikä se Israelin viisuedustaja olikaan, sama juttu kun vetivät duettoa. Mutta ehkä hän vaan tosiaankin syttyy vain siitä oikeasta.![]()
En kirjoittele ton sortin juttuja että, huono yritys.Paitsi että valehdellut töissä olemisen.
Älä muuta sano.Järkyttävää paskaa tällainen: "kaikki tiedätte sen energian, mikä miehissä syttyy kauniin naisen lähellä, vaikkei mitään iskemistä olisikaan meneillään."
Osa-aikatyössä olen, toi ei liity itseeni mitenkään.
Edelleenkään ei ole mitään varmuutta Kn uudesta suhteesta. Mielenkiintoista sekin, että K ei sitten viettänyt lomaansa loppuun samassa seurassa, jos näin olisi. K on ollut nyt jo useita päiviä Bangkokissa. Ei siis ole kovin fresh väittää asioita ilman varmaa tietoa.
EipäOsa-aikatyössä olen, toi ei liity itseeni mitenkään.
Mä en muista näitä silmäilemisiä, mutta kyllä mä oon samaa mieltä, että B suhtautuu naisiin juuri noin kun aloittaja kuvasi, oon miettinyt, että johtuuko se jostain kunnioituksesta tai 'pelosta' (tämä tosiaankin sulkeissa, en osaa kuvailla sitä), ja saattaa tosiaan olla, että hän tarvii sen oikean, ennen kuin syttyy. Ja siksi muakin kiinnostaisi nähdä kuvia D:stä ja B:stä yhdessä.Ei noi muutkin sillä tavalla silmäilleet, ihan omia kuvitelmiasi tämä, Krisin oma tyttöystävä on superkaunis.
Ei niin, vastailen vaan toisten kirjoituksiin, en oo tehny aloituksia ite tuolla jodel.Eipä![]()
Jätetäänpä sitten syttymiset ja energiat sitten pois. Kyllähän kaunista ihmistä voi ihailla, mutta tollaset määrittelyt on perseestä. Kaikki miehet ei ole samanlaisia ja esim. ammatillisissa kohtaamisissa on syytäkin olla "syttymättä".Mä en muista näitä silmäilemisiä, mutta kyllä mä oon samaa mieltä, että B suhtautuu naisiin juuri noin kun aloittaja kuvasi, oon miettinyt, että johtuuko se jostain kunnioituksesta tai 'pelosta' (tämä tosiaankin sulkeissa, en osaa kuvailla sitä), ja saattaa tosiaan olla, että hän tarvii sen oikean, ennen kuin syttyy. Ja siksi muakin kiinnostaisi nähdä kuvia D:stä ja B:stä yhdessä.
Ja se että onko jonkun tyttöystävä superkaunis tai vaikka mikä malli (tai hyvinvointivalmentaja) sillä ei ole mitään tekemistä silmäilemisten kanssa. Ei ne miehet missään silmälapuissa kulje, vaikka oma vaimo tai tyttöystävä olisi kuinka kaunis. Eikä naisetkaan sen puoleen.
Mä en tiedä yhtään onko suhdetta vai ei, mutta jos on se on varmaan sen verran tuore juttu, että eiköhän molemmat tahoilllaan ole lomasuunnitelmia tehnyt jo ajat sitten, K:kin kertoi jo lokakuussa (?) Sloveniassa ollessaan, että on lähdössä lomalle.. eli voi olla että osittain saatu sovitettua yhteen tai sitten se on sattumaa.Edelleenkään ei ole mitään varmuutta Kn uudesta suhteesta. Mielenkiintoista sekin, että K ei sitten viettänyt lomaansa loppuun samassa seurassa, jos näin olisi. K on ollut nyt jo useita päiviä Bangkokissa. Ei siis ole kovin fresh väittää asioita ilman varmaa tietoa.
Ihan kuin sä et yhtään ymmärtäis mistä tässä puhutaan tai sitten sulla ei ole minkäänlaista elämänkokemusta.Jätetäänpä sitten syttymiset ja energiat sitten pois. Kyllähän kaunista ihmistä voi ihailla, mutta tollaset määrittelyt on perseestä. Kaikki miehet ei ole samanlaisia ja esim. ammatillisissa kohtaamisissa on syytäkin olla "syttymättä".
Mitkä määrittelytJätetäänpä sitten syttymiset ja energiat sitten pois. Kyllähän kaunista ihmistä voi ihailla, mutta tollaset määrittelyt on perseestä. Kaikki miehet ei ole samanlaisia ja esim. ammatillisissa kohtaamisissa on syytäkin olla "syttymättä".
No hohhoijaa, ei voi todellakaan yleistää kaikkia miehiä (tai naisia) koskevaksi tollaista niinkuin itse kirjoituksessasi teet.Ihan kuin sä et yhtään ymmärtäis mistä tässä puhutaan tai sitten sulla ei ole minkäänlaista elämänkokemusta.
Ehe ehe, eipä tartte vaivoista kärsiä, kun syö terveellisesti ja oikein. Poislukien vatsataudit tietysti.Terveisiä sinne vessaan, joko ripuli helpottaa.
Omien sanojensa mukaan C menee reissussa fiiliksen mukaan , eikä ole lukkoon lyötyjä suunnitelmia eli aivan hyvin olisi voinut pysyä mukana. Mutta se ja sama, me ei tiedetä asioista. On vaan typerää tässä vaiheessa väittää heidän välejään suhteeksi.Mä en tiedä yhtään onko suhdetta vai ei, mutta jos on se on varmaan sen verran tuore juttu, että eiköhän molemmat tahoilllaan ole lomasuunnitelmia tehnyt jo ajat sitten, K:kin kertoi jo lokakuussa (?) Sloveniassa ollessaan, että on lähdössä lomalle.. eli voi olla että osittain saatu sovitettua yhteen tai sitten se on sattumaa.
Jep, ja silti vaan piti samalla saarelle toiselle puolelle maapalloa lennähtää ja aikaakin on yhdessäkin vietetty ihan todistetusti. Kyllä heillä on rankkaa kun ihan joutuivat toisiaan sielläkin sietämään.Eiköhän molemmilla miehillä ole omat menonsa, lomansa, ystävänsä, elämänsä. Ei tarvi viihdyttää ketään. Molemmat suht tuoreessa parisuhteessa, joten varmaan mieluiten nauttivat tyttöystäviensä seurasta.
Ymmärränpä hyvinkin mummoseni. Voi olla että sulla on aika ummehtuneet käsitykset miehistä, varsinkin moderneista, uuden sukupolven sellaisita.Ihan kuin sä et yhtään ymmärtäis mistä tässä puhutaan tai sitten sulla ei ole minkäänlaista elämänkokemusta.