V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eniten energiaa vei tänään C:n arvostelun tuominta.
On kyllä tosi nolo valinta Jereltä, jos toi on jokin suhde. Mulla oli jo NM:n kohdalla Jerestä sellainen kutina, ettei se ole saanut ketä se haluaa. Ja että NM:ssä ei ollut hänestä tarpeeksi esiteltävää. Nyt luulee saaneensa muiden miesten kuolaaman naisen ja kuvittelee itsekin olevansa enemmän. Etovaa. Naisen sisin ei merkkaa, vaan se, mitä muut äijät ajattelevat hänen naisestaan.
Onko bikinifitness harrastajatkin noloja? Siellä lavalla kun tiristävät gluteus maximustaan ja rinnanaluslihaksiaan oikein tyrkysti ja miehiäkin katsooVielä nolompi on toi C. Esiintyy instassa lähes alasti muille miehille jos samaan aikaan on yhden kumppani.
On se ainakin epäterve laji, jopa nolo. Ei täyä päivää.Onko bikinifitness harrastajatkin noloja? Siellä lavalla kun tiristävät gluteus maximustaan ja rinnanaluslihaksiaan oikein tyrkysti ja miehiäkin katsoo
Sun kirjoitusvirheet alkaa olla jo nolojaOn se ainakin epäterve laji, jopa nolo. Ei täyä päivää.
Tää on todellinen komposti, jäteläjä, jossa mammat hikisinä vääntää pahaa oloaan![]()
Tämä nyt ei ole sellaista nähnytkään, tutustu tarinaan.Onko bikinifitness harrastajatkin noloja? Siellä lavalla kun tiristävät gluteus maximustaan ja rinnanaluslihaksiaan oikein tyrkysti ja miehiäkin katsoo
'Muumip*rno' -kanavallako sitten? Mitä muuten on Jodelin normikanavat ja ei-normikanavat?Ei ollut normikanavilla se juttu.
Uusi kappalekin on pelkkää tissiä ja pyllyä.No älä syytä Erikaa siitä, että hänen tyylinsä on erilainen. Tissit ja perse kuuluu siihen.
Rehellisesti tosi moni varmasti lukee tätä, koska täältä saa paljon sellasta tietoa, mitä ei muualta saa. Eihän kukaan lue Seiskaakaan tai katso Salkkareita, mutta kaikki tietää, mitä niissä tapahtuu. Eri asia jos suoltaa sontaa tänne aktiivisesti.
Ei ole ollut mitään ns. oikeaa tietoa tästä K:n jutusta yhtään milläkään kanavalla.'Muumip*rno' -kanavallako sitten? Mitä muuten on Jodelin normikanavat ja ei-normikanavat?
Ja siis huom ei ”naisia”, vaan tiettyjä henkilöitä tietyssä asemassa. On vaikka miten paljon naisia, joissa ei ole kerta kaikkiaan mitään arvosteltavaa.
Äi Käärijäkö halusi?Mä oon miettinyt mikä sai niin kovasti haluamaan sen perseen näyttämistä, eikö musiikki riitä.
No juuri siellä, ainakin ficittäjien maailmassa.Bojanin maailmassa?
No juuri tämä!!!!Meinaan mulla ei mennyt ainakaan yhtään energiaa kritisoida tissi-perse-esittäjää. Ne siitä suuttuneet siihen eniten energiaa pisti.
Se on nyt räppäri - ei euroviisu!Vihdoinkin Käärijä on alkanut käyttäytyä kuin oikea räppäri! Pitkään hän jaksoikin leikkiä söpöä naapurin poikaa ja mummojen unelmavävyä. Pitkä loma kalliissa hotellissa ja naisen vaihto on vasta esimakua tulevasta.
Saakohan umk:ssa esiintyä taas tissit ja perse paljaana?Uusi kappalekin on pelkkää tissiä ja pyllyä.
Tissi ja perse, tissi ja perse.Tuo Erikan uuden biisin kertsi on korvamato !![]()
En ole itse kirjoittanut kummastakaan että.Hä? Miksi kani on eri asia kun Pino?